حاجیلو: فحاشی ها در شأن هواداران ذوب آهن نبود

سرپرست تیم فوتبال سایپا تهران اظهار داشت: فحاشی های تماشاگران ذوب آهن در شخصیت اصفهانی ها نبود.

حاجیلو: فحاشی ها در شأن هواداران ذوب آهن نبود
اصغر حاجیلو در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعتراض مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا نسبت به فحاشی هواداران ذوب آهن علیه نارنجی پوشان اظهار کرد.

با توجه به خاطرات خوبی که در طول یک سال حضور در ذوب آهن به همراه مرحوم ناصر حجازی داشتم بعید می دانستم که هواداران این تیم به راحتی به حریف و سرمربی آن اعتراض و فحاشی کنند.

وی درباره اینکه علی شجاعی سرپرست ذوب آهن گفته های جلالی را رد کرده بیان کرد: به هر حال شمس ناظر فدراسیون اتفاقات این بازی را ثبت کرده است، من به دلیل اینکه حواسم معطوف به داخل زمین بود خیلی به مسائل روی سکو توجهی نداشتم، به هرحال توقع چنین مسائلی را از هواداران فهیم ذوب آهن نداشتم، هرچند اعتقاد دارم این فحاشی از سوی عده ای تماشاگرنما مدیریت می شد.

وی افزود: برای تیم هایی که در ورزشگاه دستگردی مهمان هستند تمامی امکانات را فراهم می کنیم و هیچ محدودیتی در خصوص حضور 10% هواداران رقیب در ورزشگاه در نظر نمی گیریم. رفتار باشگاه سایپا در قبال حریفان خود دوستانه است و اولویت ها حفظ احترام حریف است.

حاجیلو ادامه داد: البته اعتراض های گاه و بی گاه ذوبی ها و نیمکت نشینان این تیم تا حدودی جو مسابقه را متشنج کرد، به هر حال در موقع اعتراض باید شرایط سکوها را هم در نظر گرفت.

وی افزود: مجید جلالی در دیدار مقابل ذوب آهن یک بار نیز از روی نیمکت بلند نشد، شخصیت بی ریا و صادق سرمربی ما سبب می شود هواداران حریف اجازه توهین به جلالی را به خود ندهند. فحاشی هواداران ذوب آهن نیز بیشتر به کل تیم سایپا بازمی گشت و به یک فرد خاص محدود نمی شد.

حاجیلو گفت: رفتن هادی نوروزی کاپیتان با اخلاق پرسپولیس باید برای فوتبال ما درس باشد، جماعتی که در مراسم هادی نوروزی شرکت کردند بیشتر به دلیل مرام و معرفت وی در این مراسم ها حاضر شدند.

محسن بنگر با اعلام این که از این پس بین استقلال و پرسپولیس کری وجود ندارد، حضور طیف گسترده مردم از هر قشر و رنگی نشان می دهد فوتبال دوستان ما به اخلاقیات علاقه مند هستند، امیدوارم حواشی به زودی از فوتبال ما ریشه کن شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار