۲۵۶ مرکز مشاوره بدون هیچ پشتوانه ای فعالیت می کنند

مدیر کل انجمن اولیای آموزش و پرورش گفت: تعداد ۲۵۶ مرکز مشاوره بدون هیچ پشتوانه ای فعالیت می کنند در حالی که کل کشور درباره مسایل خانواده حرف می زنند اما اقدامات عملی انجام نمی دهند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  علی اصغر احمدی،در مراسم هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان که امروز در تالار فرهنگ برگزار شد گفت: هنوز از فعالیت های انجمن اولیا آنگونه که باید انجام شود، رضایت نداریم.

وی افزود: مشارکت انجمن ها محدود به مشارکت اولیا نمی شود و انجمن ها در کل کشور مشارکت بین سازمانی و بین دستگاهی نیز دارند.

احمدی تصریح کرد: تعداد ۲۵۶ مرکز مشاوره خانواده داریم که بدون حمایت سازمان یافته فعالیت می کنند .

مدیر کل انجمن اولیای آموزش و پرورش تصریح کرد: باید نگاه مشارکت جویانه را در بدنه مدیریت آموزش و پرورش بیشتر از این مقدار ترویج کنیم و باید طوری باشدکه  اولیا با شوق و ذوق وارد خانه شوند.

وی تصریح کرد: ۲۵۶ مرکز مشاوره بدون هیچ پشتوانه ای فعالیت می کنند در حالی که کل کشور درباره مسایل خانواده حرف می زنند اما اقدامات عملی انجام نمی دهند.

احمدی  با بیان اینکه در ۱۰۵ هزار آموزشگاه کشور در سال گذشته ۹۳ هزار انجمن اولیا و مربیان تشکیل شد، بیان کرد: کمک‌هایی که در سال ۹۳-۹۲ اولیا داشتند۱۳۸ میلیارد تومان در مدارس دولتی است و بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان ارزش مشارکت‌ها بر پایه مهارت‌ها بوده است.

منبع : مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار