انگیزه بالای کمانداران در هفته اول لیگ برتر

مسئول سازمان لیگ تیر و کمان گفت: هفته اول لیگ برتر تیر و کمان با حضور بیش از 20 تیم در رشته‌های کامپوند و ریکرو برگزار شد.

رضا کیا رستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از کیفیت فنی هفته اول لیگ برتر تیر و کمان  ابراز رضایت کرد و در این خصوص گفت:هشتمین دوره لیگ برتر تیر و کمان خارج از سالن به میزبانی  هیئت تهران با حضور 208 ورزشکار از تیم‌های مختلف کشور برگزار شد که لیگ امسال شاهد رشد تیم‌ها از نظر کمی به ویژه در بخش بانوان بودیم.
 
وی ادامه داد: هفته اول با اینکه نسبت به دوره های قبل لیگ برتر دیرتر شروع شد اما از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود و روال بسیار خوبی داشت و نتایجی که تیم‌ها در هفته اول به دست آوردند نشان می‌داد ورزشکاران آمادگی بالایی برای رقابت دارند.
 
مسئول لیگ برتر تیر و کمان افزود: با توجه به آمادگی ورزشکاران برای حضور در تیم ملی و مسابقاتی که امسال برگزار شد، سطح رکوردها نیز بسیار بالا بود که امیدوارم با این روند نفرات جدیدتری به تیم ملی معرفی شوند.
 
کیارستمی گفت:تعداد تیم‌های لیگ آقایان مثل قبل بود اما با توان و کیفیت تیم‌ها افزایش قابل توجهی داشت اما در بخش بانوان افزایش تعداد تیم‌ها بود که امسال در بخش بانوان رشته کامپوند نیز در لیگ برتر شرکت کرد.
 
وی درباره تیم‌های برتر هفته اول لیگ برتر گفت:هفته اول به میزبانی هیئت قم بود و برترین‌ها نیز معرفی شدند که به شرح زیر است:
کامپوند مردان: هیئت تهران اول، پاس قوامین، امید اصفهان دوم شدند
 
کامپوند بانوان: بانک قوامین، شهرداری بندرعباس اول، هیئت تهران و رونشکار آبیک دوم شدند.
 
در ریکرو آقایان: پاس قوامین( الف) عقیدتی سیاسی و هیئت تهران به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند. در ریکرو بانوان هیئت کیش، فلات مرکزی و شهرداری بندرعباس در جایگاه‌های اول تا سوق قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار