همدان؛

برگزاری نخستین اجتماع مردمی به مناسبت حماسه سی مهر در همدان

به مناسبت پاسداشت حماسه سی مهر، نخستین اجتماع مردمی دانش آموزان همدانی در امامزاده عبدالله این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در ستاد بزرگداشت حماسه سی مهر گفت: سی ام مهر روایت کننده فهم و درک دانش آموزان همدانی از شکل گیری انقلاب اسلامی است و حماسه دانش آموزان همدانی در این روز جرقه شکل گیری حماسه سیزدهم آبان در تهران شد.

بنی عامریان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار همایش بزرگداشت سی مهر را با حضور دو هزار دانش آموز در میدان امام زاده عبدالله برگزار می کنیم، افزود: این همایش مردمی ساعت 10 تا 12 بیست نهم مهرماه و با حضور نمایندگان پایگاه های بسیج اصناف، کارکنان دولت و تشکل های مردمی دانش آموزی برگزار می شود.

وی از برگزاری نمایشگاه های استکبارستیزی و صبحگاه های مشترک در مدارس استان به مناسبت حماسه سی مهر خبر داد و اظهار داشت: به این مناسبت نمایشگاه جهان بدون استکبار از اول تا سیزده آبان در حسینیه امام(ره) برگزار می شود.


معاون سیاسی اجتماعی فرمادار همدان از فعال سازی کانون های مساجد و سمن های فرهنگی هنری برای ماندگار کردن حماسه دانش آموزان همدانی در اعتراض به زورگویی های استکبار در سال 57 تاکید و تصریح کرد: امسال قرار است با همکاری دانش آموزان بسیجی فعال، سمن دانش آموزی حماسه سی مهر همدان تشکیل شود.

بنی عامریان از دیدار با آیت الله نوری همدانی به مناسبت این حماسه نیز خبر داد و بیان کرد: قرار است با همکاری سپاه روز 30 مهر به نام همدان ثبت شود و به همین مناسبت هرساله دیداری با نمایندگان مقام معظم رهبری و در صورت امکان در سالهای آینده با مقام معظم کل قوا داشته باشیم.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: همدان ، برگزاری ، اجتماع ، مردم ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.