در نیمه نخست سال انجام شد:

انتشار 23 مقالهISI توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان همدان

در نیمه نخست سال 1394 اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان موفق به چاپ و ارایه 21 عنوان مقاله آی.اس.آی و 2 عنوان مقاله در مجله های معتبر خارجی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان گفت: 17 عنوان مقاله در مجله های علمی-پژوهشی و آی.اس.سی، 2 عنوان مقاله در مجله های علمی-ترویجی، 2 عنوان مقاله در همایش های بین المللی و 5 عنوان مقاله در همایش های ملی از جمله فعالیت های 6 ماه اول سال 1394  است که توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد همدان انجام یافته است.


سهیل سبحان افزود: در اين مدت علاوه بر تسهيلات اعطايي به اعضاء، اتمام 3 عنوان طرح پژوهشی و عقد قرارداد به منظور اجرای 2 عنوان طرح پژوهشی نيز از دیگر فعالیت های باشگاه این واحد دانشگاهی است.

وی بیان داشت: در نیمه نخست سال 1394، نسبت به برگزاری 4 مورد جلسه کمیته جذب استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي استان همدان اقدام و پس از تایید ستاد مرکزی باشگاه، با عضویت 6 نفر از اعضای باشگاه واحد همدان در استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان موافقت شد.


سبحان در خاتمه افزود: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي واحد همدان از سال 1379 به طور رسمي فعاليت خود را با هدف شناسايي، جذب و حمايت دانش پژوهان ممتاز استان آغاز کرد و از بدو تأسيس تاكنون بیش از 500 نفر از نخبگان را جذب کرده است.

انتهای پیام/س


برچسب ها: همدان ، انتشار ، مقاله ، جوان ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.