اردبیل؛

اردبیل در اولین ماه فصل پاییز چهره زمستانی به خود گرفت

با ورود سامانه سرد بارشی در اولین ماه پاییز هوای اردبیل چهره زمستانی به خود گرفته و همچنان بارش‌ها در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اردبیل؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، با کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دمای هوای طی روزهای گذشته بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در شهرهای مختلف استان رخ داده به طوری که بیشترین بارش در پارس‌آباد با 32 میلی‌متر و کمترین بارش نیز در شهرهای اردبیل، نمین و سرعین با 2 میلی‌متر رخ داده است.

با بارندگی‌های اخیر در شمال استان اردبیل وضعیت متفاوتی در این مناطق برای آماده شدن زارعان با هدف آغاز کشت پاییزه انجام شده به طوری که پیش‌بینی می‌شود به دنبال این بارش‌ها و با مساعد شدن هوا کشت پاییزه در شمال استان اردبیل آغاز شود.

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل این وضعیت جوی طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت ولی از عصر فردا از شدت آن کاسته می‌شود به طوری که طی امروز و فردا دمای هوا 3 تا 5 درجه دیگر نیز کاهش پیدا می‌کند و در ارتفاعات احتمال بارش برف نیز وجود دارد.

از روز دوشنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده ولی همچنان هوای سرد در مناطق مختلف استان پایدار خواهد ماند تا مردم اردبیل به استفاده از وسایل گرمایشی و لباس‌های گرم روی آورند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد برای روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز پیش‌بینی‌های دقیق‌تر انجام شده که فردا در قالب اطلاعیه‌ای اعلام خواهد شد.

در این مدت وزش باد شدید انجام نخواهد شد و تنها در برخی از ساعات وزش باد عادی را در برخی از مناطق شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، چهره ، زمستانی ، فصل ، پاییز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.