فلسطینی‌ها انتفاضه را توسعه دهند / جنون کشتار اسرائیل ناشی از ورشکستی سیاسی است

مدیر مرکز مطالعات فلسطینی بیلست تاکید کرد: جنون نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کشتار معترضان فلسطینی ناشی از ورشکستی سیاسی این رژیم است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «سهیل نقولا ترزی» نویسنده فلسطینی و مدیر مرکز مطالعات و چاپ و نشر بیلست، درباره حوادث این روزها در قدس اشغالی و دیگر مناطق فلسطینی اظهار داشت: جنایات ارتش صهیونیستی در ترور جوانان فلسطینی و مثله کردن اجساد شهدا نشانه ورشکستگی سیاسی و اخلاقی این رژیم اشغالگر به سرکردگی نتانیاهو است.

وی افزود: کابینه تندرو رژیم صهیونیستی و اعضای کنست با سخنانی کینه‌توزانه و نژادپرستانه، نظامیان را به فجیع‌ترین خشونت‌ها در حق فلسطینیان تحریک می‌کنند.

نقولا تاکید کرد: همین اظهارات تحریک‌آمیز چتر حمایتی سیاسی و قانونی برای تشدید جرایم عناصر نظامی رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان تروریست در حق فرزندان مقاوم فلسطین است.

مدیر مرکز بیلست با اشاره به این که رژیم صهیونیستی به دنبال سرکوب بیش‌تر فلسطینیان و نقض حقوق آنهاست، گفت: جرایم رو به افزایش صهیونیست‌ها و تحریک شهرک‌نشینان برای تعدی به فلسطینیان و مقدسات آن‌ها ثابت می‌کند که این رژیم فاقد هر گونه دیدگاه یا کار سیاسی است.

وی افزود: خلاء ناشی از ناکامی‌های سیاسی اسرائیل موجب تنش بیش‌تر اوضاع در فلسطین اشغالی خواهد شد و کابینه نتانیاهو را به سوی سرکوب و کشتار بیش‌تر سوق خواهد داد.

نقولا از گروه‌های فلسطینی خواست با برگزاری گفت‌وگوهای ملی انتفاضه قدس را توسعه بخشیده و راه‌های موفقیت آن را فراهم کنند.

وی همچنین خواستار مضاعف شدن تلاش‌ها برای رسیدن به وحدت و یکپارچگی صفوف فلسطینیان و همچنین همه امت عربی و اسلامی برای تنظیم قطب‌نمای خود به سوی آزادی فلسطین و مسجد الاقصی از چنگ اشغالگران صهیونیست شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار