موسوی: قراردادهای والیبال و فوتبال قابل قیاس نیست

مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز هم مبلغ قرارداد والیبالیست های لیگ برتر با فوتبالیست ها قابل مقایسه نیست.

سید محمد موسوی در گفتگو  با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرارداد این فصلش با تیم بانك سرمایه گفت: نمیتوانم از مبلغ این قرارداد حرف بزنم اما اطمینان داشته باشید هنوز هم قرارداد بازیكنان والیبال با فوتبالیست ها قابل قیاس نیست.

مدافع این فصل تیم والیبال بانك سرمایه درباره این تیم گفت: بانك سرمایه نخستین سال حضور خود در والیبال را تجربه میكند و با سرمایه گذاری خوب و به خدمت گرفتن. بازیكنان ملی پوش و چند بازیكن جوان در تلاش است با تیم های بزرگ نبرد كند.

موسوی با بیان این كه امیدوار است تیم هایی مانند بانك سرمایه سال ها در لیگ باقی بمانند، گفت: امسال بازیكنان در تیم های مختلف پخش شدند و این قطعا لیگ امسال را دیدنی و مهیج خواهد كرد.

بهترین مدافع جهان درباره عملكرد تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی ، اظهار داشت: تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی پراشتباه ظاهر شد و نتوانست آن ایران همیشگی باشد.

سرعتی زن تیم ملی افزود: نتایج تیم ملی والیبال در آن مسابقات نه تنها برای ما قابل قبول نبود بلكه خیلی هم ناراحت كننده بود. در مجموع باید بگویم ما ایران همیشگی نبودیم.

ملی پوش والیبال ایران در پایان گفت: من در جایگاهی نیستم كه در باره ادامه حضور كواچ در نیمكت تیم ملی والیبال اظهار نظر كنم اما امیدوارم هر تصمیمی گرفته می شود در نهایت به سود والیبال ایران باشد و تیم ملی را به آرزوی المپیكی شدن برساند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
آره توکه 10کیلومتر تو2ساعت نمیدوی...
آخرین اخبار