کسب نتایج بهتر در موتورهای جست و جو

اگر شما هم صاحب یک وبسایت باشید حتما دنبال روش هایی بوده اید که مطالبتان در موتور های جستجو بیشتر دیده شود در این مطالب نکاتی کاربردی در زمینه بهتر دیده شدن وبسایتتان در موتور های جستجو بازگو میکنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما هم صاحب یک وبسایت باشید حتما دنبال روش هایی بوده اید که مطالبتان در موتور های جستجو بیشتر دیده شود در این مطالب نکاتی کاربردی در زمینه بهتر دیده شدن وبسایتتان در موتور های جستجو بازگو میکنیم.

برای ورود به این بحث ابتدا باید تعاریف ابتدایی را مرور کنیم به فرایند بهینه سازی سایت ها در موتور های جستجو سئو گفته میشود  اما تعریف سئو به  طور دقیق چیست ؟


کسب نتایج بهتر در موتورهای جست و جو


سئو چیست؟

سئو یا بھینه سایت برای موتورھای جستجو مروبط به تمام کارھایی میباشد که به شرکتھا/سایت ھا کمک میکند تا حضور خود در نتایج جستجوی موتورھای جستجو را تقویت کنند.در نتایج جستجو گوگل نتایجی را که تصور میکند مرتبط ترین و با ارزشترین مطالب نسبت به موضوع ھستند به کاربران نشان میدھد. ارزش صفحات معمولا براساس لینک ھایی که به صفحات ارسال میشوند محاسبه میشوند.به زبان ساده یک صفحه تا زمانی میتواند امید حضور در نتایج جستجو را داشته باشد که باقی صفحات به آن لینک بدھند.

حضور در نتایج جستجو

محتوای ارزشمند و خوب باعث میشود افرادی که از آن لذت بردهاند به شما لینک بدھند و در نتیجه گوگل به این تفکر برسد که این محتوا برای کاربران میتواند مفید باشد. در نتیجه ی این کار گوگل به موفقیت میرسد! ھدف موتورھای جستجو و به خصوص گوگل این است که بھترین نتایج جستجو را به کاربران نشان دھد و در نتیجه اعتماد آنھا را جلب کند.

سه قدم برای داشتن نتیجه بهتر در موتور جستجو

1. مقاله یا آموزشی بنویسید که در آن کلمات یا لغاتی که اکثر مردم در جستجویشان استفاده میکنند وجود داشته باشد.

2. راه ھای سادهای برای به اشتراک گذاری محتوا به مردم ارائه دھید.

3. از کلیدواژه های مرتبط استفاده کنید. سعی کنید در سایت خود کلید واژه هایی را قرار دهید که به مقالات شما مرتبط هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



منبع:بروزرسانی


انتهای پیام/

برچسب ها: کسب ، نتایج ، بهتر ، موتور ، جست و جو ، گوگل ، سرچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار