بروجردی: توطئه شیطانی در سوریه شکست خورده است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، در مصاحبه با شبکه الاخباریه تاکید کرد: توطئه شیطانی در سوریه متحمل شکست شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه؛ "علاء الدین بروجردی،" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران، در نشست خبری شبکه تلویزیونی الاخباریه در دمشق اظهار داشت: هدف از سفر به سوریه اعلام حمایت مجدد دولت جمهوری اسلامی و نمایندگان ملت ایران از دولت سوریه است. مقاومت سوریه در برابر این حمله تروریستی مستحق تقدیر است.
 
بروجردی افزود: همه می‌دانند تروریست‌ها از دهها کشور با حمایت و آموزش کشورهای بزرگ به سوریه می‌آیند. هدف این توطئه شیطانی آن است که جهان اسلام آرمان فلسطین را فراموش کند. این توطئه شیطانی با وجود هزینه‌های هنگفت شکست خورد و همزمان شاهد جرقه‌های انتفاضه علیه اشغالگران صهیونیست هستیم. در دیدار با رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه سوریه بر حمایت فراگیر ایران از دولت و ملت سوریه تاکید کردم. تنها راه حل بحران سوریه راهکار سیاسی است.
 
وی خاطر نشان کرد: در منطقه شاهد جنایت‌های عربستان سعودی در حق یمن هستیم و این جنایت‌ها را محکوم می‌کنیم. جنایت‌های عربستان در یمن همانند جنایت های رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی است. ائتلاف آمریکایی در مبارزه با تروریسم شکست خورد و تشکیل ائتلافی از کشورهایی که برای مبارزه با تروریسم احساس مسئولیت می‌کنند ضروری بود. طرح ایران بر راهکار سیاسی در سوریه تاکید خواهد کرد و هر طرح پیشنهادی باید با هماهنگی دولت سوریه باشد. حمایت‌ها و کمک‌های ما چه در سوریه و چه در عراق بر اساس درخواست این کشورهاست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار