نیوزویک:

مخالفت با توافق هسته‌ای ایران، بزرگترین ضربه را به آیپک وارد کرد

نشریه نیوزویک، مخالفت آیپک با توافق هسته‌ای ایران را بزرگترین ضربه به این لابی صهیونیستی دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی – آیپک – دیگر قدرت گذشته را ندارد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علارغم تلاش غیر مسئولانه و توهمی خود برای شکست توافق هسته‌ای ایران با ناکامی بزرگی مواجه شد. توافق هسته‌ای یکی از مهم‌ترین ابتکارات باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در سیاست خارجی بود.

در حال حاضر، صهیونیست‌ها به یک گروه متعصب در آمریکا تبدیل شده‌اند. جامعه یهودیان برخلاف گذشته از هم گسسته است و یهودیان باهم بیگانه شده‌اند.

رژیم صهیونیستی بیش از اندازه در مبحث هسته‌ای ایران - به عنوان یک موضوع بین المللی - دخالت کرد. این دخالت‌ها، صدمات قابل توجهی به آیپک وارد کرد. آیپک تنها یک گروه فشار در آمریکا نیست. این گروه جامعه یهودیان آمریکا را تشکیل می‌دهد و حمایت‌ از رژیم صهیونیستی را سازمان‌دهی می‌کند. این گروه نقشی حیاتی در روابط تل‌آویو- واشینگتن دارد. 

با این وجود، واقعیت این است که آیپک چاره‌ای جز مخالفت با توافق هسته‌ای ایران نداشت. بسیاری از اعضای آیپک معتقدند توافق هسته‌ای با ایران برای رژیم صهیونیستی مطلوب نیست.

70 سال پس از هلوکاست و 67 سال پس از تشکیل رژیم صهیونیستی، آیپک از یهودیان آمریکا برای حمایت از این رژیم درخواست کمک می‌کند. با این حال، بسیاری از آنها مخالف سیاست‌ صهیونیست‌ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار