مایکروسافت بروزرسانی تجمعی خود را منتشر کرد

ویندوز ۱۰ به عنوان یک سرویس، به دفعات بروزرسانی می شود که این آپدیت حاوی بهبود های کلیدی و آسیب پذیری ها بوده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویندوز ۱۰ به عنوان یک سرویس، به دفعات بروزرسانی می شود. این سیستم عامل با اینکه به صورت رسمی و نهایی منتشر شده، ولی هنوز به نکاتی باید توجه کند.

تغییرات گسترده بطن و ظاهر ویندوز ۱۰ دلیل منطقی ای برای انتشار چنین آپدیت های به نظر می رسد. در چند هفته آینده آپدیت بزرگی موسوم به Treshold 2 منتشر خواهد شد که ویژگی های جدیدی داشته و قابلیت های آزمایشی فعلی را به صورت رسمی به ارمغان خواهد آورد.

مایکروسافت امروز آپدیت تجمعی جدیدی برای ویندوز ۱۰ منتشر کرد، این بسته به روز رسانی با شناسه KB3097617 در بخش آپدیت تنظیمات رایانه تان ظاهر خواهد شد. از شواهد امر پیداست که این آپدیت شامل مجموعه ای از تعمیرات و بهبود های امنیتی است، البته پیداست که تغییراتی در سیستم عامل اعمال شده است.


این کمپانی اعلام کرد: این آپدیت حاوی بهبود های کلیدی و تعمیر آسیب پذیری ها بوده است و شرح جزئیات آن را برای کاربران ارائه کرده است.

منظور از آپدیت های تجمعی  وقتی بسته بروز رسانی جدیدی منتشر می شود، ترکیبی از آپدیت های منتشر شده قبلی را نیز به همراه دارد، به این معنی که اگر آپدیت های قبلی را نصب نکرده باشید، کافیست جدید ترین آپدیت را دریافت کنید تا بهبود های قبلی نیز در کامپیوترتان اعمال شوند.


منبع: MICROSOFT NEWS

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار