تبریز؛

آغاز فعالیت اولین کارگزاری بورس اوراق بهادار در منطقه آزاد ارس

نخستین نمایندگی کارگزاری بورس اوراق بهادار در منطقه آزاد ارس شروع به فعالیت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به راه اندازی قریب الوقوع تالار بورس ارس گفت: بورس کالا و اوراق بهادار معاملات را به لحاظ کیفیت و کمیت پرداخت، تضمین می کند و این پیش نیاز تجارت برای تجار و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

عرب باغی روند رو به رشد صادرات و افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در منطقه آزاد ارس را یادآور شد و گفت: با توجه به رونق فعالیت های اقتصادی و صنعتی و تبدیل ارس به یکی از قطب های مهم صنعت، ایجاد کارگزاری های بورس در ارس موجب رونق معاملات محصولات مختلف در ارس خواهد شد.

عرب باغی گفت: راه اندازی تالار بورس موجب کسب بیشترین منافع برای تولیدکنندگان و متقاضیان محصولات صنعتی، کشاورزی، نفتی و پتروشیمی و همچنین دسترسی به بازارهای خارجی می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه ارس صنعتی ترین منطقه آزاد کشور می باشد افزود: منطقه آزاد ارس با وجود موقعیت ویژه منطقه ای و مزیت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف با استقبال خوبی از سوی سرمایه گذاران و هیئت های اقتصادی داخلی و خارجی روبرو شده است که همه این موارد راه اندازی تالار نمایندگی کارگزاران بورس را در ارس ضروری کرده است.

گفتنی است: نمایندگی کارگزاری تدبیرگران فردا مجوز فعالیت اقتصادی در حوزه بورس اوراق بهادار در منطقه آزاد ارس را اخذ کرده و شروع به فعالیت نموده است.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.