برنی سندرز: دیگر صحبت درباره ایمیل های کلینتون بس است!

سناتور مستقل ایالت ورمونت این بار به حمایت از "کلینتون،" رقیب انتخاباتی خود پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، ایمیل های "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا توانست وی را با رقیبش "برنی سندرز،" سناتور مستقل ایالت ورمونت متحد کند.
پس از آنکه روز گذشته در لاس وگاس از کلینتون در خصوص ایمیل هایش و استفاده از سرور ایمیل شخصی سؤال شد، وی اعلام کرد: "به نظر من رأی دهندگان دیگر از شنیدن این مسئله خسته شده اند." 

این اظهارات باعث شد سندرز نیز از کلینتون حمایت کند. "برنی سندرز" در این خصوص گفت: "من فکر می کنم حق با خانم کلینتون است. مردم آمریکا باید از صحبت در خصوص ایمیل های شما به ستوه آمده باشند. مردم می خواهند بدانند آیا ما از دموکراسی حمایت می کنیم یا خیر. دیگر صحبت درباره ایمیل ها کافی است. باید درخصوص مسائل مهم تر صحبت کرد." اظهارات سندرز باعث شد کلینتون واکنش نشان داده و از وی قدردانی کند. 

کلینتون بین سالهای 2009 تا 2013 از ایمیل شخصی خود برای ارسال پیام های کاری استفاده می کرده و مورد انتقاد قرار گرفته است. اف بی آی هم اکنون در حال بررسی ایمیل های کلینتون در دوران تصدی سمت وزارت امور خارجه است. مخالفان، او را به دریافت اطلاعات طبقه بندی شده با ایمیل شخصی متهم کردند. کلینتون نیز مدعی شده این اطلاعات طبقه بندی شده را ناآگاهانه ارسال یا دریافت کرده است. گزارش رسانه‌های آمریکا حاکی از آن است که کوتاهی کلینتون در حفاظت از اطلاعات دولتی می‌تواند بر موقعیت او در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاثیر منفی بگذارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار