انگلیس رسیدگی به نقض تحریم ها از سوی ایران را خواستار شد

نماینده انگلیس در سازمان ملل مدعی شد کمیته تحریم شورای امنیت باید به هرگونه نقض تحریم ها از سوی ایران رسیدگی کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده انگلیس در سازمان ملل با بیان این که کمیته تحریم شورای امنیت باید به هرگونه نقض تحریم ها از سوی ایران رسیدگی کند، تاکید کرد هر گونه اقدامی از سوی ایران را زیر نظر خواهند داشت.

وی ظهر سه شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار رویترز مبنی بر آزمایش موشک های بالستیکی از سوی ایران که نقض تحریم های  وضع شده شورای امنیت ضد آن کشور و درباره حسن نیت ایران پس از توافق هسته ای گفت: ساختار موجود تحریم ها ضد ایران همچنان تا زمان اجرای توافق که هنوز صورت نگرفته است همچنان به قوت خود باقی است.

متیو ریکرافت تاکید کرد: کمیته تحریم باید بر هر گونه ادعایی در این زمینه رسیدگی کند و حتی پس از اجرای توافق هسته ای نیز محدودیت های قابل توجهی درباره ایران وجود خواهد داشت.

وی افزود: در آینده مکانیسم هایی خواهد بود که بر این امر نظارت داشته و موضوع را تحت توجه ما در شورای امنیت قرار خواهند داد. نماینده انگلیس تاکید کرد: ما از فاصله بسیار نزدیک موضوع را دنبال می کنیم.

متیو ریکرافت درباره درگیری های اخیر بین فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی گفت: بعد از ظهر امروز سه شنبه دیداری غیررسمی با دبیرکل سازمان ملل خواهیم داشت و درباره اتفاق‌های منطقه گفتگو خواهیم کرد.

وی افزود: در بیست و دوم اکتبر ( 30 مهر ماه ) دیداری در سطح وزیران درباره خاورمیانه از جمله موضوع فلسطینی ها در شورای امنیت برگزار خواهد شد و این دو دیدار فرصت مناسبی است تا بر افزایش تنش ها در بیت المقدس توجه شود.نماینده انگلیس تاکید کرد: ما هر نوع خشونتی را محکوم می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
روبا ه پیر نقشه ها برای ایران دارد!
آخرین اخبار