رونمایی از «آی‌پی تی‌وی کودک»

فاز اول «آی‌پی تی‌وی کودک» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در فاز نخست «آی‌پی تی‌وی کودک» به عنوان شبکه‌ تعاملی تلویزیونی، فیلم‌ها، نمایش‌ها، تئاتر و آثار مکتوب و هنری کانون در سطح مراکز در دسترس خواهد بود و در فاز بعدی برای خانواده‌ها امکان دسترسی به آن فراهم خواهد شد.

علیرضا حاجیان‌زاده هدف از راه‌اندازی رسانه‌ IPTV با عنوان «کانون 24» را دسترسی عمومی به برنامه‌های متنوع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دانست و افزود: توانمندی‌های شعب مختلف کانون در سراسر کشور در هاله‌ای از محدودیت و بی‌خبری افکار عمومی بود و با این امکان هم از منظر اطلاع رسانی و هم تسهیل دسترسی همگانی به فضاها و امکانات انتظار ما برآورده شد.

وی با اشاره به تولیدات انیمیشن، مشاعره‌ها و سرودها و بسیاری از برنامه‌ها در 920 شعبه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: از این پس این تولیدات و حتی رویدادها از طریق پیام رسانی این شبکه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

حاجیان ابراز امیدواری کرد تا با بارگذاری‌های لازم و همچنین فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای دسترسی بیشتر به این شبکه اختصاصی مردم بتوانند از طریق تلویزیون‌های هوشمند و در غیر این صورت از طریق خریداری و تجهیز شبکه خانگی به گیرنده این شبکه از امکانات و فضاهای آن بهره‌مند شوند.

وی گفت: امسال همزمان با هفته‌ ملی کودک علاوه بر رونمایی از این طرح، فاز نخست پورتال کودکان کانون نیز در کنار چند مرکز ثابت و سیار در سراسر استان‌ها کار خود را آغاز کرد.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار