ساری؛

تخصیص اعتبارات کافی برای 46 پروژه نیمه تمام آبفار مازندران

وزیر نیرو در جریان سفر رییس جمهور به مازندران از تخصیص اعتبارات کافی برای 46 پروزه نیمه تمام و اولویت دار شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهندس حمید چیت چیان وزیر نیرو در سفر رییس جمهور به استان مازندران نماینده ویژه دولت در دیدار با مردم شرق استان بود، وی با حضور در جمع مردم شهرستانهای گلوگاه،بهشهر و نکاء و زیارت گلزار شهدا در جلسه شورای اداری به مشکلات و درخواستهای مسوولان این شهرستانها رسیدگی کرد.

در این نشست مقیمی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران و مدیران امور آبفار شهرستانهای نکاء و گلوگاه - بهشهر در راستای خدمات رسانی مطلوب و شایسته در آبرسانی به مناطق محروم روستایی خواستار توجه بیشتر دولت در رفع محرومیت زدایی شد.

در ادامه فرماندار بهشهر نیز طی سخنانی احداث مجتمع های آبرسانی در حل مشکلات آب شرب روستایی را بسیار مطلوب خواند و افزود: در بخش آب روستایی انصافا کارهای مهمی انجام شد و مجتمع های آبرسانی روستایی که احداث شده یا در دست احداث می باشد بسیار اقدام شایسته ای است که بسیاری از مشکلات ما را حل کرد و مجتمع های دیگری به همراه طرح پایلوت فاضلاب روستایی زاغمرز نیز در دست ساخت است که نیازمند اعتبارات ملی می باشد.

وزیر نیرو ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم مازندران با تاکید بر مدیریت منابع آب اظهار داشت: سد گلورد با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و به موازات آن شبکه پایین دست آن هم در حال احداث می باشد که آب شرب شهرستانهای شرق مازندران را از این سد تامین خواهیم کرد.

مهندس چیت چیان از احداث سدهای هراز،البرز،زارم رود،کسیلیان و ...با سرمایه گذاری عظیمی خبر داد که موجب تحول جدی در استان مازندران خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به اولویت اتمام 46 پروژه نیمه تمام آبرسانی روستایی در مازندران گفت: اعتبارات خوب و مناسبی برای این پروژه ها در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان سال 95 به اتمام برسد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: تخصیص ، اعتبارات ، کافی ، برای ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.