اخبار باشگاه استقلال:

جلسه هیات مدیره آبی پوشان به روز دیگری موکول شد

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برای رسیدگی به امور باشگاه تشکیل جلسه نخواهند داد و قرار است این جلسه به روز دیگری موکول شود.

جلسه هیات مدیره آبی پوشان به روز دیگری موکول شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هر هفته روز دوشنبه برای رسیدگی به مسائل روز باشگاه تشکیل جلسه می‌دهند اما جلسه این هفته برگزار نخواهد شد  و اعضای هیات مدیره در نظر دارند که جلسه امروز را به روز دیگری موکول کنند.

آقای حاشیه صاحب خانه می‌شود

جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت که به دلیل مشکلات مالی و نبود مسکن راهی  نجف شده بود ظهر روز گذشته به ایران بازگشت و مسئولان استقلال در صدد هستند تا ظرف  امروز خانه‌ای برای کرار در نظر بگیرند تا این بازیکن بتواند در کنار خانواده‌اش با  آرامش به کار خود ادامه دهد.

شهباززاده لژیونر می‌شود؟

سجاد شهباززاده مهاجم گلزن استقلالی‌ها همچنان یکی از مهره‌هایی است که سخت مورد توجه تیم‌های ثروتمند حاشیه خلیج فارس به خصوص قطری قرار دارد.

از همین رو شنیده‌ می شود یکی از تیم‌های قطری خواهان این بازیکن شده است و احتمال دارد شهباززاده نیم فصل به دلیل پیشنهاد قطری‌ها وسوسه شده و از استقلال جدا شود.

 اما از طرفی دیگر هنوز هیچ پیشنهاد کتبی به دست مسئولان آبی پوشان نرسیده و باید  منتظر بمانیم تا  ببینیم وضعیت این بازیکن در نیم فصل به چه صورت خواهد شد. گفتنی است که شهباززاده تا پایان فصل با آبی پوشان قرار داد دارد و به نظر نمی‌رسد مظلومی بهترین بازیکن خود را به همین راحتی از دست بدهد.

آبی پوشان پشت درهای بسته تمرین می کنند

با توجه به صلاحدید کادر فنی  تمرین امروز آبی پوشان تهرانی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و اصحاب رسانه حق  حضور در تمرین استقلالی‌ها را ندارند.

استقلالی‌ها امروز ساعت 12 ظهر تمرینات خود را دنبال خواهند کرد تا از این رو با آمادگی هر چه بیشتر روز جمعه در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم پدیده بروند.

شکایت بازیکن آلمانی آبی پوشان به فیفا

طبق شنیده ها از منابع غیر رسمی گفته می‌شود هلمکه بازیکن آلمانی استقلالی‌ها که فصل گذشته جذب این تیم شد برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده است.

 اما مسئولان استقلال اعلام کرده اند که هنوز چیزی به صورت رسمی به عنوان شکایت نامه از سوی فیفا به باشگاه استقلال نرسیده است. بنابر این باید ببینیم وضعیت این بازیکن به  چه صورت خواهد بود چرا که مسئولان استقلال به صورت کامل مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار