مراسم افتتاحیه فیلم «ارغوان» برگزار شد

فیلم «ارغوان» به کارگردانی مشترک کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار شامگاه گذشته در پردیس سینمایی کوروش افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه فیلم «ارغوان» برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم افتتاحیه فیلم «ارغوان» به کارگردانی مشترک کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

در این مراسم که اجرای آن به عهده مریم بوبانی (بازیگر) بود در ابتدا از طرف ایشان به احترام زنده‌یاد هما روستا مخاطبان یک دقیقه سکوت کردند.

در ادامه کیوان علی‌محمد و امید بنکدار روی صحنه حاضر شدند و ضمن تشکر و قدردانی از حضور مخاطبان در این مراسم و معذرت‌خواهی از حضور نیافتن برخی عوامل مردم را به دیدن ادامه مراسم دعوت کردند.

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران فیلم که در این مراسم حضور نداشت  و به خاطر تهیه‌کنندگی فیلم «آه ای عبدالحلیم» در جنوب ایران به سرمی‌برد از طریق ارسال فیلمی کوتاه از مردم به خاطر عدم حضور معذرت‌خواهی کرده و آنها را دعوت به دیدن «ارغوان» کرد.

در ادامه برنامه فیلم کوتاه دیگری از نظرات هنرمندان در مورد فیلم «ارغوان» و رابطه نزدیک امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی پخش شد که در آن بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، هانیه توسلی، رامین ناصر‌نصیر، رویا نونهالی، محمدرضا اصلانی، پانته‌آ بهرام، مهناز افشار، محراب قاسم‌خانی و ... حضور داشتند.

در پایان جوایزی به عوامل فیلم «ارغوان» اهدا شد و بعد از آن مخاطبان به دیدن فیلم دعوت شدند.

گفتنی است؛ در این مراسم هنرمندانی چون همایون ارشادی، ستاره اسکندری، گلاره عباسی، مانی رهنما، امیررضا پگاه، شهرام شاه‌حسینی،‌ محسن قاضی‌مرادی، مهوش وقاری، آزاده صمدی، مهدی صباغ‌زاده و ... حضور داشتند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار