انتقاد نتانیاهو از اقدام کنست در بحران فلسطین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواهان واکنش شدید و قاطع کنست به عملیات فلسطینیان شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای پی تی ان، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که امروز دوشنبه در بیت المقدس در برابر جناح حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی صحبت می کرد، از اعضای کنست خواست در قبال حملات اخیر فلسطینیان به نظامیان این رژیم، واکنش قاطع نشان دهند.

نتانیاهو افزود: اسرائیل دوران بسیار پرچالشی را می گذراند. اولا برخی از این چالش ها، امنیتی هستند.

وی گفت: علاوه بر تمام حرکاتی که ما در همه جبهه ها انجام می دهیم، کارهای دیگری هست که باید اینجا در کنست انجام دهیم. به عنوان مثال ما باید لوایحی را به تصویب رسانیم که حداقل مجازات برای افرادی که بمب آتش ساز، سنگ یا سایر اشیاء مرگبار پرتاب می کنند، در نظر بگیرد.

براساس این گزارش، در موج اخیر حملات فلسطینیان با سلاح سرد به نیروهای رژیم صهیونیستی، اکثرا شاهد انجام این حمله ها از سوی آن دسته از جوانان فلسطینی هستیم که به هیچ گروه شبه نظامی وابسته نیستند.

نا منظم بودن ظاهری این حملات و ناشناس بودنِ عاملانِ آن، تلاش های نیروهای رژیم صهیونیستی برای پیش بینی و جلوگیری از آن ها را بسیار پیچیده و دشوار کرده است.

دامنهِ این ناآرامی ها که از پیرامون مسجد الاقصی در شرق بیت المقدس آغاز شده بود، اخیرا به کرانه باختری و نوار غزه نیز کشیده شده است و صدها فلسطینی در این مناطق طی درگیری با نظامیان صهیونیستی، زخمی شده اند.

در هفته های اخیر، دستکم بیست و پنج فلسطینی، که شامل نه حمله کننده بوده، براثر شلیک نیروهای صهیونیستی شهید شده اند. پنج اسرائیلی نیز درپی این حملات به دست فلسطینیان به هلاکت رسیده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار