روحانی: شاهد به ثمر رسیدن طرح‌های خوب برای مازندران هستیم

رئیس جمهور در بدو ورود به مازندران ابراز امیدواری کرد که در پایان این سفر مردم شاهد به ثمر رسیدن طرح‌های بسیار خوب در سال جاری و آینده باشند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت ناز ساری ابراز امیدواری کرد که در پایان این سفر مردم شاهد به ثمر رسیدن طرح های بسیار خوب برای رشد و توسعه استان در سال جاری و آینده باشند.

دکتر روحانی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که خداوند توفیق داد تا امروز در خدمت مردم دلاور مازندران باشیم ، مدت‌ها بود که این آرزوی من بود که زودتر خدمت مردم برسم و از نزدیک سخنان و مطالباتشان و نظراتشان را بشنونم.

وی گفت: استان مازندران استانی است که همواره در خط مقدم دفاع از نظام و مرزدار کشور بوده است و نقش بسیار مهمی در همه تحولات، در انقلاب و دفاع مقدس داشته و سرزمین علما، بزرگان و دلاوران است. 

حجت الاسلام روحانی افزود: در این سفر طرح‌هایی مدنظر است که قبلا در تهران و در هیات وزیران در مورد آن بحث و تصویب کرده‌ایم.

رئیس جمهور کشورمان اظهار داشت : امیدواریم این سفر، سفری توام با خیر و برکت برای مردم عزیز مازندران باشد.

رئیس‌جمهوری قرار است تا ساعاتی دیگر در اجتماع بزرگ مردم استان مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری سخنرانی کند.

دیدار با نخبگان و برگزیدگان استان مازندران و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری در این سفر یک روزه است.

روحانی پس از نشست توسعه و سرمایه گذاران در جلسه شورای اداری استان مازندران شرکت می کند و در ادامه با حضور در جمع خبرنگاران استانی ، دستاوردهای بیست و سومین سفر کاروان تدبیر و امید را تشریح خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار