ساری ؛

اعلام برنامه وزرای دولت در سفر به استان مازندران

برنامه وزرای دولت در سفر به استان مازندران اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ هیات دولت که به همراه رئیس جمهور صبح امروز وارد ساری می شوند، در این سفر یک روزه از طرح های متعددی بازدید و بهره برداری می کنند.

شرکت در جلسه شورای اداری آمل و شورای علوم پزشکی و شورای اداری استان و بهره برداری از دانشکده دندانپزشکی و ساختمان انتقال خون ساری برنامه سفر آقای هاشمی وزیر بهداشت به مازندران است.

سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با حضور در گلزار شهدای مرزن آباد و با بهره برداری از طرح گازرسانی و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان از طرح دشت نور در چمستان بهره برداری می کنند و بعد از آن با بازدید از مرکز تفریحی پردیس بابل در جلسه شورای اداری استان حاضر می شود.

انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز ابتدا با بازدید از دانشگاه مازندران در بابلسر، در جلسه شورای اداری این شهرستان و شورای اداری مازندران حضور خواهد یافت.

ابتکار رئیس سازمان محیط زیست هم پس از شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر از کارخانه کمپست بهره برداری و پس از آن در جلسه شورای اداری حاضر می شود.

چیت چیان وزیر نیرو هم با ورود به گلوگاه و حضور در گلزار شهدا از طرح آب شرب کلنگ زنی و در شورای اداری حاضر می شود.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز در قائم شهر با بازدید از طرح های شهرداری و کمر بندی به باز دید از طرح های آمل می رود و از کنار گذر شرقی و 188 طرح به صورت ویدئو کنفرانس بهره برداری می کند.

فانی وزیر آموزش و پرورش نیز در جویبار با حضور در گلزار شهدا و کلنگ زنی مرکز صادرات مرکبات و بازدید از منطقه طوفان زده پهناب در قائم شهر به گلزار شهدا می رود و با شرکت در شورای اداری از مرکز جراحی قلب این شهرستان بهره برداری می کند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.