حواله سرگردان 5 میلیاردی در راه تراکتورسازی

علی‌رغم تکذیب یکی از اعضا شورای شهر تبریز عضو دیگر این شورا از قطعی بودن کمک 500 میلیون تومانی این شورا به تراکتورسازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در حالی قرار بود شورای شهر تبریز مبلغ 5 میلیاردی ریال را به صورت غیر نقدی و واگذاری مغازه اجاره‌ای به این باشگاه واگذار کند اما به یک باره با انتقاد از این تصمیم روز گذشته خود از کمک به تراکتورسازی انصراف دادند براین اساس در جلسه چهارشنبه هفته گذشته مقرر شد که بودجه‌ای برای تراکتور اختصاص داده شود اما واکنش تند یکی از اعضا به نام عباس شیاری شورای شهر مانع از دادن کمک  به تراکتوری‌ها شد.

این عضو شورای شهر تبریز در جلسه امروز خود معتقد هستند که اعضا تیم از جیب خود ببخشند وکاری به مال مردم نداشته باشند.

هم چنین مقرر شد که اگر قرار بر کمک باشد چرا به دو تیم شهرداری و ماشین‌سازی کمک نشود آنها که نیازمندترند.بدین صورت مقوله کمک به تراکتورسازی منتفی شد.

جعفری: به تراکتور کمک می‌شود

محمدحسین جعفری از اعضای شورای شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در خصوص لغو کمک به تراکتورسازی اظهار کرد: باید عنوان کنم که کمک به تراکتورسازی به صورت غیر نقدی انجام خواهد شد مگر می‌شود مصوبه شورای شهر را لغو کرد زیرا قابل لغو کردن نیست.

وی در ادامه افزود: البته این نکته حائز اهمیت بوده که مسیر انجام و اجرای یک مصوبه در مجاری قانونی باید عملیاتی شود.

جعفری عنوان کرد: البته انتقادات شورای شهر کاملا طبیعی بوده شما می‌دانید در بحث‌های شورایی مخالفان و موافقان وجود دارد باید بگویم که کمک به تراکتورسازی رای لازم را کسب کرده و از مجاری قانونی اجرائی می‌شود و 500 میلیون تومان غیرنقدی به تراکتورسازی پرداخت می‌شود.

عضو شورای شهر تبریز در خصوص اینکه آیا مشکلی سر راه کمک به تراکتور وجود دارد گفت: به هیچ عنوان مشکلی سر راه کمک به تراکتور وجود ندارد چون مصوبه به تصویب شورا رسیده است.

وی در مورد مخالفان این طرح عنوان کرد: طبیعی است کسی طرحی را قبول و دیگری آن را رد می‌کند و به سلایق افراد برمی‌گردد.البته برخی از او گله‌مند بودند که گله‌مندی خود را از مسئولان باشگاه مطرح کرده بودند مخالف بودند اما بخاطر مردم رای دادند.

جعفری در خصوص مخالفت شیاری عضو این شورا عنوان کرد: البته مخالفت شیاری به خاطر شرایط اقتصادی کشور بود و البته ما نظر وی را جویا شده بودیم که این عضو شورا نیز موافق این طرح شد.

عضو شورای شهر تبریز در مورد اینکه شهرداری و ماشین‌سازی از تراکتور مستحقق‌ترند، گفت: انصافا در شورا امروز بحث از شهرداری و ماشین‌سازی نشد البته ما زمان ورزش شهرداری به وضعیت همه ورزشکاران و قهرمانان تبریز رسیدگی می‌کند شما می‌دانید تبریز قهرمانان و ورزشکاران زیادی دارد.

وی در پایان یادآور شد: بطور حتم این کمک به تراکتوری‌ها می‌رسد منتهی باید از طریق مجاری قانونی این مراحل انجام شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.