تبریز؛

سفر قریب الوقوع معاون دبیرکل سازمان ملل به تبریز

معاون دبیرکل سازمان ملل متحد به تبریز سفر می کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهردار کلانشهر تبریز امروز در جلسه علنی شورای شهر با اعلام این خبر افزود : معاون سازمان ملل برای افتتاح دبیرخانه اطلس شهرهای اسلامی جهان به تبریز سفر خواهد کرد.

صادق نجفی با اشاره به مشکلات اقتصادی دولت گفت: فضایی که در حوزه اقتصاد ایجاد می شود وضعیت مطلوبی ندارد و باید به سمت درآمد واقعی حرکت کنیم.

شهردار کلانشهر تبریز حقوق پرداختی شهرداری به کارکنان را در ماه قبل 32 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: با این روال تا 2 سال آینده اقتصاد جهش چندانی نخواهد یافت و صرفه جویی یکی از روشهای حل این مشکل است و بر همین اساس باید از روشهایی نو برای پروژه ها استفاده کنیم.

نجفی همچنین به برگزاری مسابقات زورخانه ای اشاره کرد و افزود: هدف ما از برگزاری مسابقات زورخانه ای در تبریز مطرح شدن این شهر در دنیا بوده و حتی یک ریال هم از بودجه شهرداری به این امر اختصاص نیافته است.

در ادامه این جلسه جمعی از اعضای شورای شهر از وضعیت ترافیک شهر انتقاد کرده و بررسی و حل این مشکل را از شهرداری تبریز خواستار شدند.

بخش دیگری از این جلسه به بررسی بودجه 95 اختصاص یافته و مشکلات و راهکارهای موجود در بودجه را مورد ارزیابی قرار دادند.

در ادامه این جلسه فاطمه دانشور عضو شورای شهر کلانشهر تهران گفت:مشارکت دادن بنگاه های اقتصادی راهکار مناسبی برای رفع برخی مشکلات شهریست

این عضو شورای شهر تهران تعامل دولت ،شهرداری و سازمان های مردم نهاد را به عنوان راهی برای رسیدن به توسعه پایدار دانست

همزمان با برگزاری جلسه شورای شهر تبریز با اعلام شهردار کلانشهر تبریز به صورت نمادین 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.