انصاری در جمع خبرنگاران:

یکی از نمایندگان به "ظریف" و "صالحی" گفته‌ ما شما دو نفر را اعدام می‌کنیم

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: متأسفانه یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس به آقایان صالحی و ظریف گفته است ما شما دو نفر را اعدام می‌کنیم.

برخی نمایندگان به به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه علنی صبح امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی که گفته بود بعضی نمایندگان او را تهدید کرده‌اند، گفت: متأسفانه یکی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس به آقای صالحی و آقای ظریف گفته است ما شما دو نفر را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن کرده و رویتان سیمان می‌ریزیم.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم آقای ظریف و صالحی از این صحبت‌ها بسیار شنیده‌اند و ما این گونه سخنان را جدی نمی‌گیریم، به تصویب کلیات طرح اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام اشاره کرد و اظهار داشت: شاهد بودیم که مخالفین و موافقین با تمام ظرفیت آمده بودند و بحث مفصلی هم صورت گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: رأی نمایندگان نشان داد که مایلند بحث برجام به فرجام برسد و تأکید مقام معظم رهبری نیز بر این بوده است که موضوع هسته‌ای موجب دستاویز اختلاف نشود بلکه عاملی برای وفاق ملی باشد لذا امیدواریم این رأی موجب همدلی جریانات سیاسی برای خدمت به مردم باشد.

انصاری برهمین اساس ابراز امیدواری کرد که جزئیات این طرح به گونه‌ای تصویب شود که هیچ مشکلی در روند اجرای برجام به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طرحی که در کمیسیون امنیت ملی تصویب شده با دقت و کارشناسانه تنظیم شده است، گفت: دولت درباره برخی بندهای طرح اجرای برجام نظر داشت، اما به خواست خدا اگر طرح از تصویب مجلس عبور کند زمینه اجرای برجام هموار شده و دولت مسئولیت سنگینی برای اجرایی کردن آن، رفع تحریم‌ها و حل مشکلات مردم خواهد یافت.

"هر چه مجلس تصویب کند برای دولت محترم است، البته مطمئنیم با توضیحات کمیسیون امنیت ملی طرح جامع و کاملی از تصویب مجلس خواهد گذشت همچنین امیدواریم تصویب طرح در مجلس و تأیید آن در شورای نگهبان زمان زیادی طول نکشد."

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امیدواریم جزئیات طرح در جلسه علنی بعدی تصویب شده و با رسیدگی شورای نگهبان به آن می‌کوشیم که برجام در مهلت مقرر قانونی شود و اگر چند روز هم از مهلت مقرر بگذرد مشکل‌ساز نخواهد بود اما تقاضای ما از مجلس و شورای نگهبان این است که در ظرف زمانی تعیین شده طرح اجرای برجام را تصویب و تأیید کنند.

انصاری در پایان تصریح کرد: دولت به قانون عمل می‌کند و منتظر تصویب قوانینی در موارد لازم می‌ماند. همه می‌دانند این دولت قانون‌گراست و از افتخارات دولت تدبیر و امید این است که قانون‌گرایی و احترام به مجلس را از آغاز کار سرلوحه خود قرار داده‌ است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
آيا اين قرار داد براي مردم ارزاني را به ارمغان مي آورد ؟ دولتي كه مي گويند منتظر معجزه نباشيد يعني ارزاني منتفي است *** آيا اين قرار داد رشد علمي ايران را تسريع مي كند ؟ خير چرا كه تمام علوم و صنعت و بويژه علوم نوين ايران و حتي موشكي ما را تعطيل و يا كند مي كند *** آيا اين قرار داد نفت ايران را افزايش قيمت خواهد داد؟ تا كنون عكس اين بوده *******آيا فروش نفت به غربيها براي ايران سود آور بوده ؟ نه چون در ماجراي كرسنت نفت و گاز ايران را با يك چهارم قيمت مي فروختند و اكنون نيز چنين است ***
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
کاشکی دلشون برای مردم و کشور میسوخت و منافع قومی و جناحیشون را فقط نمیدیدند اونوقت دیگه اینطور برخوردهایی از برخی وحوش نمیدیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
درود به ظریف وصالحی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۴
تعجب میکنم که چرا بعضی ها اینقدر خوشحالند ؟ ......هنوز نفهمیدید زیر بار چه تعهداتی رفتید؟....تعقل هم خوب چیزیه
آخرین اخبار