سنندج؛

تخصیص 5 میلیارد ریال اعتباربرای توسعه گردشگری اورامان

فرماندار سروآباد از اختصاص 5 میلیارد ریال برای توسعه گردشگری اورامان و 10 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های مرز مله‌خورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ علی مفاخری به اعتبارات ماده 180 اشاره کرد و گفت: تخصیص اعتبارات از محل ماده 180 به شهرستان سروآباد نسبت به سال گذشته چندین برابر افزایش داشته است.

وی افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده، 61 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 به شهرستان سروآباد تخصیص یافته است.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه در توزیع اعتبارات ماده 180 از نظرات و پیشنهادات بخشداری مرکزی و اورامان و سایر مسئولین ادارات بهره‌مند خواهند شد، بیان کرد: جلسه توزیع اعتبارات ماده 180 در هفته جاری در فرمانداری برگزار خواهد شد.

وی از تخصیص اعتبار به مرز مله‌خورد و گردشگری اورامان از محل ماده 180 خبر داد و گفت: 10 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های مرز مله‌خورد روستای دزلی این شهرستان و 5 میلیارد ریال نیز به توسعه گردشگری منطقه اورامان اختصاص خواهد یافت.

مفاخری توسعه گردشگری منطقه اورامان با توجه به موقعیت خاص آن را یادآور شد و افزود: منطقه اورامان هرساله پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور است که می‌طلبد نسبت به توسعه این منطقه مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرماندار سروآباد با بیان اینکه شهرستان سروآباد نگین سرسبز استان کردستان است، بر لزوم توسعه زیرساخت‌ها و معرفی بیشتر آداب و سنن آن به ویژه در منطقه اورامان تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان وجود دارد که توجه بیشتر به آنها می‌تواند در رونق و توسعه پایدار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.