دونالد ترامپ: نباید به کلینتون اجازه نامزدی در انتخابات می دادند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد هیلاری کلینتون می بایست به دلیل استفاده از سرور ایمیل شخصی، از نامزدی رد صلاحیت می شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روز گذشته در یک کمپین تبلیغاتی در ایالت "جورجیا" اعلام کرد "هیلاری کلینتون" می بایست به دلیل استفاده از سرور ایمیل شخصی، از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت می شد. 
وی با بیان این نکته گفت: " هرگز نمی بایست به او اجازه ورود به انتخابات را می دادند. اگر کلینتون یک جمهوری‌خواه بود، به دلیل این جرم سنگین از یک سال پیش به زندان می افتاد. این بسیار ناعادلانه است. او می بایست پیش از اینها به زندان محکوم می شد."

اف بی آی هم اکنون در حال بررسی ایمیل های کلینتون در دوران تصدی سمت وزارت امور خارجه است. کلینتون بین سالهای 2009 تا 2013 از ایمیل شخصی خود برای ارسال پیام های کاری استفاده می کرده و مورد انتقاد قرار گرفته است. مخالفان، او را به دریافت اطلاعات طبقه بندی شده با ایمیل شخصی متهم کردند. کلینتون نیز مدعی شده این اطلاعات طبقه بندی شده را ناآگاهانه ارسال یا دریافت کرده است.

مسائلی همچون استفاده هیلاری کلینتون از یک سِروِر خصوصی هنگام تصدی سمت وزارت خارجه، باعث کاهش محبوبیت وی شده است. گزارش رسانه‌های آمریکا حاکی از آن است که کوتاهی کلینتون در حفاظت از اطلاعات دولتی می‌تواند بر موقعیت او در انتخابات آتی ریاست جمهوری تاثیر منفی بگذارد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار