جودو قهرمانی آسیا

صعود فتحی پور و رسولی به نیمه نهایی

دو جودوکار کشورمان با برتری مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در ادامه رقابتهای جودو جوانان آسیا که در بانکوک جریان دارد دو عضو تیم کشورمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در وزن 66- کیلوگرم مهدی فتحی پور که دور نخست "بورانگ سی" از تایلند را شکست داده بود در ادامه برابر "بازارساد" از مغولستان هم صاحب برتری شد و به نیمه نهایی رسید. 

در وزن 73- کیلوگرم نیز سبحان رسولی در اولین مبارزه "کوم پاپان" تایلند را از پیش رو برداشت و سپس "ریباحی" از قطر را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه يافت. 

در بخش بانوان و در وزن ۵۲- کیلوگرم صدیقه قاسم زاده که دور نخست "گان زوریچ" از مغولستان را شکست داده بود به قزاقستان باخت و به گروه بازنده رفت. زهرا نادری هم در وزن ۵۷- کیلوگرم پس از استراحت در مرحله نخست در ادامه به "واراسی " از کشور میزبان باخت و به گروه بازنده ها رفت.

رشنونژاد و صدیقی به گروه بازنده ها رفتند

در وزن 55- کیلوگرم محمد رشنونژاد دور نخست "فونگ سامپائو" از تایلند را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر "کولدپ" از هند بازنده شده و به گروه شانس مجدد رفت. در وزن ۶۰- کیلوگرم محمد رضا صدیقی دور نخست "ینگ وی" از چین تایپه را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه به جودوکار قزاقستان باخت و راهی گروه بازنده ها شد. 

در بخش بانوان و در وزن ۵۲- کیلوگرم صدیقه قاسم زاده دور نخست "گان زوریچ" از مغولستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت. 

این مسابقات در تایلند جریان دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار