اردبیل؛

سردار همدانی از نیروهای موثر و توانمند نظام جمهوری اسلامی بود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار همدانی عارفی وارسته، ایثارگری سلحشور و سرداری با درایت و دوراندیش بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ منصور حقیقت‌پور افزود: سردار همدانی از نیروهای موثر و توانمند نظام جمهوری اسلامی بوده که خدمات شایانی را به نظام و نیز به اسلام ارائه کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار همدانی در دفاع از حرم اهل بیت از نیروهای برجسته بود، تصریح کرد: تلاش‌های این سردار شهید در مسیر مقاومت و دفاع از حرمین همواره برای دشمنان اسلام و تروریست‌ها و تکفیری‌ها خطری جدی بوده که سبب ترس و دلهره آنها از این اراده و همت شده بود.

حقیقت پور افزود: شهید سرافراز عارفی وارسته، ایثارگری سلحشور و اسوه‍ای برای دیگران بود که جز خدا به چیز دیگری نمی‌اندیشید و به عشق رسیدن به هدف متعالی و کسب رضای خدا و حضرت احدیت، شب و روز تلاش می‌کرد و سخت‌ترین و مشکل‌ترین مسؤولیت های نظامی را با کمال خوشرویی و اشتیاق و آرامش خاطر می‌پذیرفت.

وی شهادت سردار همدانی را ضایعه‌ای بزرگ برای جبهه مقاومت دانست و گفت: داعشی‌ها و تروریست‌ها با به شهادت رساندن چنین شخصیت‌هایی تلاش می‌کنند که در مسیر مقاومت خدشه و خلل ایجاد کنند اما غافل از اینکه این اقدامات ضدانسانی سبب خشم هر چه بیشتر امت اسلامی و شتاب در مسیر از بین رفتن گروه‌های تکفیری و داعشی می‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سردار همدانی از بنیانگذاران سپاه غرب به ویژه همدان و کردستان، فرمانده لشکر 27 محمدرسول‌الله و پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله، فرمانده این سپاه نیز بوده که بعد از بحران سوریه و حرکت‌های غیرانسانی نیروهای تروریستی به عنوان مستشار نظامی عازم این کشور شده که این عزیمت در تحولات سوریه بسیار تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.