مشهد؛

تشیع 5پیکر چهار جان باخته دیگر فاجعه منا در شهرهای خراسان رضوی

پیکر پنج جان باخته دیگر فاجعه منا در شهرهای مشهد وسبزوار حضور جمع زیادی از مجاوران و زائران و مسوولان کشوری و لشگری خراسان رضوی تشییع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،پیکر چهار نفر دیگر از جان باختگان مشهدی فاجعه منا امروزاز مقابل مهدیه این شهر تا حرم مطهر رضوی تشییع شد،که پس از طواف در حرم مطهر رضوی و اقامه نماز توسط آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد برای خاکسپاری به گلزار بهشت رضا (ع) مشهد انتقال یافت.

همچنین پیکر یکی از جان باختگان سبزواری فاجعه منا امروز بر دوش مردم سبزوار تشییع شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، مدیران و مسوولان، نماینده مردم سبزوار در مجلس، روحانیون و علما، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شاهد، ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پیکر «حاج علی رجبی محمدآباد» از محل مسجدجامع تا میدان 22 بهمن سبزوار تشییع شد.

پیکر این مهاجر الی الله فردا برای خاکسپاری به محل زادگاهش «روستای آریان محمدآباد» بخش روداب سبزوار منتقل می شود.

محمدحسن واحدی سخنگوی ستاد مراسم تشییع جان باختگان خراسان رضوی امروز اعلام کرد :به زودی پیکرهای 24 نفر دیگر از جانباختگان خراسان رضوی پس از انجام مراحل شناسایی به مشهد انتقال داده می شود.

92 زائر اهل خراسان رضوی در فاجعه منا جان خود را از دست دادند که تاکنون پیکرهای 68 نفر از آنان به مشهد انتقال یافته و تشییع شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.