سامانه تبلیغاتی هیئت‌های مذهبی در نمایشگاه عطر سیب راه‌اندازی شد

سامانه تبلیغاتی ارسال پیامک برای معرفی هیئت‌های مذهبی در سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی «عطر سیب» راه اندازی شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هئیت‌های مذهبی که به نمایشگاه عطر سیب مراجعه می‌کنند می‌توانند با ثبت نام در غرفه رهیافت از سامانه تبلیغاتی ارسال پیامک برای معرفی هیات خود بهره ببرند.

احمد کریمی مسئول غرفه رهیافت در توضیح بیشتر گفت: هم اکنون یکی از مشکلات هیات‌ها در ارتباط با بحث اطلاع رسانی است، از این رو شرکت رهیافت به منظور یاری رساندن به هیات‌های مذهبی، تکایا، حسینیه‌ها و مساجد شرایط تبیلغ آسان و کم هزینه را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

وی در ادامه از سامانه تبلیغاتی ارسال پیامک به عنوان سریع‌ترین راهکار تبلیغات نام برد و درباره عملکرد این غرفه گفت: در این غرفه از متقاضیان اطلاعات اولیه همچون مکان، زمان برگزاری مراسم و سایر اطلاعات مورد نظر هیات‌ها، دریافت و ثبت نام انجام می‌شود. سپس یک نام کاربری و رمز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. شهروندانی که این نام کاربری و رمز را دریافت می‌کنند با دسترسی به اینترنت می‌توانند فعالیت‌های تبلیغاتی خود را آغاز کنند.

کریمی افزود: هیات‌ها همچنین می‌توانند از این سامانه به صورت تخصصی‌تر بهره‌مند شوند. به این صورت که شماره پیامک خود را به شهروندان اعلام کرده و افرادی که خواستار اطلاع از زمان و مکان برگزاری هیات موردنظر خود هستند با ارسال عدد یک به شماره پیامکی اعلام شده خواسته خود را ثبت کنند که سامانه نیز به صورت خودکار پاسخگو خواهد بود و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

مسئول غرفه رهیافت اظهار کرد: ثبت نام برای این سامانه تنها محدود به این غرفه در نمایشگاه عطر سیب نخواهد بود و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی www. sms۱. ir از جزئیات این سامانه اطلاع کسب کرده و در صورت نیاز ثبت نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

وی با اشاره به این موضوع که هیات‌های مذهبی در نمایشگاه عطر سیب با ۱۰ درصد تخفیف می‌توانند از این سامانه بهره‌مند شوند، گفت: در این طرح، پنل و خط اختصاصی به صورت رایگان در اختیار هیات‌ها قرار می‌گیرد و تنها هزینه این سامانه مربوط به خرید اعتبار است.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار