شیراز؛

معارفه بخشدار مرکزی جدید جهرم

آیین تقدیر و معارفه بخشدار مرکزی قدیم و جدید با حضور صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل معاونت استانداری و فرمانداری ويژه شهرستان جهرم، معاون استاندار با اشاره به موضوع تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایت مندی مردم یکی از اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

صحرائیان افزود: مسئولان در ادارات و ارگانها باید با ارباب رجوع برخوردی توأم با تواضع و احترام، صبر و بردباری توام با مهر و محبت برخوردار باشند تا مردم نیز آنها را دوست بدارند و بدین وسیله، رضایت قلبی آنان حاصل شود.

وی بر پرهیز از تنش و حاشیه و ایجاد محیط امن و آرام تاکید و بیان کرد:  وظیفه ما پرهیز از تنش، سطحی نگری و حاشیه پردازی است و متعهد هستیم با حفظ انسجام، هماهنگی و همدلی و با حفظ چارچوب قانون و مقررات پاسخگوی مطالبات مردم بوده و در جهت رشد و توسعه متوازن  شهرستان و بخش های تابعه گام برداریم.

فرمانداري ويژه شهرستان جهرم یادآور شد: عمر مدیریت ها و مسئولیت ها هر چند کوتاه است لیکن باید وظایفی که به عهده ما نهاده شده به خوبی به انجام رسانیم. 

صحرائیان تصریح کرد: بخش مرکزی دارای مشکلات متعدد است و بايد تلاش كنيم با همدلي و همراهي یکدیگر شرايط مناسبی را برای مردم  فراهم کنیم.
وی از عبدالغفورغفوری بخشدار سابق مرکزی تقدیر و  ایرج قناعتیان را به عنوان بخشدار جدید مرکزی معرفی کرد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: معارفه ، بخشدار ، مرکزی ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
درود