انتقاد تند دبير فدراسيون واليبال از يک رسانه

افشاردوست: به دنبال جانشينی خوش‌خبر نيستم

دبير فدراسيون واليبال ايران گفت: براي برخی رسانه‌ها متاسفم كه بدون بررسی اخبار كذب را منتشر می كنند.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به انتشار برخی اخبار درخصوص علاقه‌مندی اش به سرپرستی تيم ملي واليبال، گفت: اخباری كه در باره برگزاری جلسه من با وزير كه در برخي رسانه‌ها منتشر شده است كذب محض است. 

وي افزود: من در سه سال اخير هيچ‌وقت پيش نيامده كه همراه به هيچ كدام از تيم‌هاي ملي به سفر بروم و هرگز هم دنبال چنين چيزي نبودم. تنها سفري كه در اين دو سال رفتنم اينچئون بود كه آن هم به دستور داورزني و براي انجام وظيفه‌اي كه به عنوان سرپرست فني تيم به من داده شده بود به كره جنوبي رفتم. آن هم در حالي كه در  درصد زيادي از فدراسيون‌ها دبير فدراسيون به همراه تيم‌هاي ملي در سفرها حضور دارد. 

افشار دوست تصريح كرد: برخي‌ها به شدت به دنبال اين هستند كه در شرايط فعلي كه تيم ملي نتوانسته نتايج لازم را در جام جهاني كسب كند ، واليبال را وارد حاشيه كنند. اما تمام مجموعه فدراسيون در تلاش هستند اجازه ندهند واليبال هم مانند برخي رشته‌ها اسير حاشيه شود.

دبير فدراسيون واليبال با بيان اين مطلب كه رفتار برخي رسانه‌ها حرفه‌اي نيست، عنوان كرد: متاسفم براي سردبير يك رسانه كه بدون تحقيق درباره يك مطلب و بدون آنكه درباره صحت يك خبر تحقيق كند آن را منتشر مي‌كند. اين موضوع كه من و عطايی به وزير جلسه داشتيم با خير به راحتي قابل پيگيري بود اما يك رسانه حتي به خودش زحمت اين را نمي‌دهد كه از يك موضوع اطمينان پيدا كند. متاسفانه خيلي‌ها اين خبر را مي‌بينند و باور مي‌كنند و جو واليبال خراب مي‌شود.

افشاردوست خاطر نشان كرد: من به هيچ عنوان به دنبال جانشيني امير خوش خبر نيستم و اين حرف يک شايعه غيرمنطقی  و از واقعيت به دور است. اين حرف از نظر من بسيار خنده‌دار و البته عجيب و غريب است. 

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار