اصفهان؛

معرفی 270 مقاله در اولین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری

دبیر علمی نخستین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از ارائه 270 مقاله در این همایش

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان، دکتر عبدالله امیدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور 500 شرکت کننده در این کنگره گفت: از 400 مقاله ارسال شده به دبیرخانه این کنگره 270 مقاله مورد بررسی و پذیرش قرار گرفت.

وی، به امتیاز بازآموزی شرکت در کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری از سوی سازمان نظام روان شناسی کشور اشاره کرد و افزود: 49 سخنرانی در این کنگره ارائه می شود که 9 مورد آن کلیدی است.

دبیر علمی نخستین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری در دانشگاه تصریح کرد: این کنگره با هدف معرفی بیشتر و توسعه درمان های موج سوم رفتاری از تاریخ 15 لغایت 17 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

دکتر امیدی، سبب شناسی اختلالات روانی از دیدگاه درمان های موج سوم رفتاری، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری در اختلالات روانی و روان‌تنی، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری درحوزه اعتیاد، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری درحوزه خانواده و زوج، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری درحوزه کودک و نوجوان، مداخلات مبتنی بر درمان های موج سوم رفتاری درحوزه تحصیلی و آموزشی، بومی‌سازی و معنوی‌سازی درمان های موج سوم شناختی- رفتاری و بررسی رابطه‌ای مولفه‌های درمان های موج سوم مانند پذیرش، ذهن‌آگاهی، تحمل پریشانی، تنظیم هیجانی و .... با سایر متغیرهای روانشناختی را از محورهای این کنگره برشمرد.

وی، با اشاره به اینکه نخستین کنگره سراسری موج سوم درمان های رفتاری به همت دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با همکاری انجمن روان شناسان بالینی کشور، انجمن روان شناسان ایران و سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور برگزار می شود، ادامه داد: درمان های موج سوم رفتاری در حیطه اختلالات رفتاری و کودکان، مسائل خانوادگی و زوج و رفتارهای اعتیاد است.

دکتر امیدی، با اشاره به اینکه خوشبختانه در ایران نیز طی سال های اخیر اثربخشی های درمان های موج سوم در اختلالات و مشکلات زیادی مورد بررسی قرار گرفته است، یادآور شد: برگزاری یک کنگره تخصصی برای تجمیع آراء متخصصین و پژوهشگران ضروری است به همین منظور دانشگاه علوم پزشکی کاشان پیشقدم برگزاری چنین کنگره ای شده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مقاله ، سراسر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.