حسین مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ورود سینمائی ها به حوزه تئاتر باید دور از حاشیه و خودنمایی باشد

بازیگر جوان سینما و تلویزیون از حضور بدون حاشیه و به دور از پز و خودنمایی سینمایی‌ها به عرصه تئاتر استقبال کرد.

حسین مهری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تعامل بازیگران تئاتر و سینما با هم و حال و روز تئاتر این روزها گفت: خود من به خاطر فعالیت در تلویزیون و سینما حدود 10 سالی است که از تئاتر دورم، اما در زمان فعالیتم به این شکل نبود که هر بازیگر سینمایی بتوانند وارد عرصه تئاتر شود البته باید بگویم که ورود این بازیگران به تئاتر اتفاق بدی نیست و شاید بتوانند به گیشه رونق دهند و حضور مخاطب را پررنگ‌تر کنند.

وی افزود: در حال حاضر سیاست‌هایی درخصوص ورود بازیگران سینمایی به عرصه تئاتر اعمال شده که زیاد مناسب نیست و باید توجه داشت که حضور بچه‌های تصویری نباید باعث کنار گذاشته شدن تئاتری‌ها شود، اما اینکه جدیدا جدای از سیاستگذاری‌ها شاهد حضور و فعالیت این دو طیف بازیگر در عرصه‌های هم هستیم رویداد مثبتی است و باید به فال نیک گرفت و از طرفی به کیفیت و بالا بردن سطح بازی بازیگران تصویری از سمت تئاتری‌ها کمک زیادی می‌شود.

مهری عنوان کرد: نکته مهم این است که ورود بازیگران تصویری به عرصه تئاتر باید حساب شده و با توانایی بالا باشد تا تعامل به شکل صحیحی انجام شود و مثمرثمر واقع شود و شاهد رونق تئاتر باشیم تا پس رفت آن.

این بازیگر در خصوص انگیزه ورود بازیگران تصویری به عرصه تئاتر اظهار داشت: در واقع نمی‌دانم اما شاید اینگونه از بازیگران با ورود به عرصه تئاتر فرهیخته‌تر شده و یا بخاطر وجهه کاری و یا هر دلیل دیگری باشد که آنها را سوق می‌دهد.

مهری از ورود برخی بازیگران روی صحنه تئاتر به صرف خودنمایی عنوان کرد: در حال حاضر خیلی از مسائل نادرست است و اگر بخواهیم روی تمام آن‌ها دقیق شویم فایده‌ای برای ما ندارد پس باید در نظر داشت که باید به هم کمک کنیم و با کاری گروهی و دقیق به سرانجام برسیم. حالا در این میان اگر برخی بازیگران تصویری قصد ورود به صحنه تئاتر آن هم به صورت حرفه‌ای را دارند، هیچ اشکالی ندارند.

وی افزود: یکی از راه‌هایی که بازیگران تصویری می‌توانند خود را تقویت کنند تشکیل گروه‌هایی با سرپرستی خودشان یا یک استاد مجرب و حرفه‌ای است تا در زمان‌های بیکاری و بعد از فیلم‌برداری با حضور در این جلسات خود را به روز رسانی و داشته‌های خود را افزون‌تر کنند.

این بازیگر ادامه داد: در کل ورود بازیگران از تصویری و برعکس،‌ باید بصورت حرفه‌ای باشد در غیر این صورت به همان خودنمایی (پز) تبدیل خواهد شد و سودی به حال سینما و تئاتر در دراز مدت نخواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار