یاسوج ؛

دامپزشکان نقش مهمی در فراهم کردن زیرساخت های توسعه جامعه ایفا می کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی با تامین سلامت و امنیت غذایی نقش مهمی در فراهم کردن زیرساخت های توسعه جامعه ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج مجید محنایی افزود: دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد برای ارایه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف بکوشند.

وی بیان کرد: مسوولیت دشوار، مهم و حساسی بر عهده دامپزشکان و فعالان عرصه دامپزشکی است و خدمات ارزنده ای در راستای تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه انجام می دهند.

وی عنوان کرد: فرهنگ دامپزشکی و اهمیت کار دامپزشکان بین مردم مغفول مانده که رفع این مشکل مستلزم اطلاع رسانی گسترده از سوی متولیان امر و رسانه های ارتباط جمعی است.

محنایی ابراز داشت: از آنجا که حوزه دامپزشکی با تمام قشرهای جامعه مرتبط است باید مورد توجه جدی مسوولان اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: کمبودهایی در زمینه منابع مالی و امکاناتی در حوزه دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که امید است با تلاش و حمایت مسوولان کشوری برطرف شوند.

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: وظایف دامپزشکان در گذشته محدود به واکسیناسیون دام و طیور بود اما اکنون با توجه به اهمیت چشمگیر بهداشت و سلامت مواد غذایی نقش این قشر تاثیرگذار نیز فراتر از گذشته شده است.

عبدالله بهمنش افزود: تمام فعالیت های حوزه دامپزشکی منجر به تولید غذای بهداشتی، سالم و قابل اطمینان می شود.

وی بیان کرد: شعار اصلی سازمان دامپزشکی کشور 'نظارت بهداشتی از مزرعه تا سفره' است و دامپزشکان نیز در تمام مراحل این فرآیند حضوری فعال و مستمر دارند.

بهمنش اظهار کرد: در شش ماه امسال بیش از 25 تن انواع مواد پروتئینی فاسد و غیر قابل مصرف در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و معدوم شد.

وی عنوان کرد: از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود دامپزشکان این استان را مورد حمایت همه جانبه مادی و معنوی قرار دهند تا با توجه به سختی کار عملکرد مطلوبتری داشته و با دلگرمی بیشتر به جامعه هدف خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام /گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.