عریقات: نتانیاهو با سوء استفاده از تحولات جهان عرب، قصد اشغال کامل قدس را دارد

مقام فلسطینی اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی سعی دارد با بهره‌برداری از تحولات اخیر در جهان عرب، طرح‌های خود را برای اشغال کامل شهر قدس اجرایی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم  صهیونیستی دستور جنگ فراگیر علیه فلسطینی ها را صادرکرده است.

صائب عریقات روز سه شنبه گفت  نتانیاهو در ادامه تلاش هایش برای تجزیه قدس اشغالی ، تخریب خانه های فلسطینی ، بازداشت و کشتار مردم فلسطین،  جنگ فراگیر علیه  فلسطینی ها آغاز کرده است.

 عریقات افزود: نتانیاهو می کوشد از تحولات اخیر در جهان عرب نهایت بهره برداری را بکند و طرح‌های خود را برای اشغال کامل شهر قدس به اجرا درآورد.

این مقام  فلسطینی از جامعه بین المللی خواست با مداخله فوری  به حملات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی پایان دهد.

وی  تصریح کرد نتانیاهو با اصرار بر ادامه ساخت شهرک های صهیونیستی در اراضی فلسطین و گسترش بازداشت جوانان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی مسئول اصلی توقف مذاکرات صلح  است .

صائب عریقات گفت: محمود عباس  رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با  انتقاد از تشدید حملات نظامیان اسرائیلی علیه فلسطینی ها، از جامعه بین المللی و همه طرف های مسئول خواسته است از مردم فلسطین در قدس اشغالی ، کرانه باختری رود اردن و نوار غزه در برابر حملات نظامی ارتش اسرائیل حمایت کنند.

نظامیان صهیونیست از چند هفته پیش بازداشت گسترده  فلسطینی ها در کرانه باختری رود اردن را آغاز کرده اند . نظامیان صهیونیست و ضهیونیست‌‌های افراطی همچنین در هفته های اخیر بارها به مسجد الاقصی  یورش بردند و با نمازگزاران فلسطینی درگیر شدند .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
تا بوده همین بوده، دشمن همیشه دنبال فرصت می گردد تا به اهداف خودش برسد ولی کو گوش شنوا و چشم بینا، بعضی از این مترجعین هم چشمشان کور است وهم گوششان کر ، فقط دهنشان باز است تا ایران را متهم به دخالت در امور دیگر کشورها کنند. بیچاره ها چشم و گوشتان را باز کنید، دشمن(صهیونیست) از خواب شما دارد سوء استفاده می کند و شما را به جان هم انداخته تا شما را تضعیف کند و نفوذ و تسلط خود را بر شما گسترش دهد.
آخرین اخبار