واکنش ابوطالبی به جلسه استیضاح وزیر راه:

ملت امیدوار است برجام هم هرچه سریعتر از مجلس عبور کند

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به جلسه امروز استیضاح وزیر راه، گفت: رای بالاتر نشان داد که نمایندگان علیرغم اتهامات مطرح شده همچنان امید مردم به دولت را ارج می‌نهند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "حمید ابوطالبی"معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری در صفحه شخصی توئیتر خود درباره جلسه استیضاح امروز(14 مهرماه) "عباس آخوندی" وزیر راه و شهرسازی که در نهایت به ابقای وی منجر شد پیامی را منتشر کرد.

در این پیام چنین آمده است:

اعتماد افزونتر، نشان‌دهنده ارزش بالای"سال همدلی دولت وملت" برای نمایندگان است؛این توجه افتخارآفرین است؛ رای بالاتر نشان داد که نمایندگان علیرغم اتهامات وسخنانی که مطرح شد، همچنان امید مردم به دولت را ارج می‌نهند و در کنار دولت برای خدمت ایستاده‌اند.

سیاست‌های اقتصادی دولت مورد تایید اکثریت نمایندگان است و دولت هم هماره توجه کافی به نظرات آنان می‌نماید. این همدلی و همکاری قطعا تداوم خواهد داشت. 

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری در ادامه تاکید کرده است: این اعتماد روزافزون، سرمایه دولت برای عبور از مشکلات سال‌های بی‌تدبیری است؛ لذا دولت آن را ارج نهاده و تمام تلاش خود برای حفظ آن را بکار خواهد برد.

ابوطالبی با بیان اینکه یکی از نمادهای مهم این همکاری، عبور برجام از مجلس محترم و گشوده‌شدن راه خدمت بیشتر و بالاتر دولت خواهدبود که ملت امید دارد هرچه سریعتر صورت پذیرد نوشت: پاسخ به این انتظار بالای مردم (عبوربرجام) و اعتماد روزافزون نمایندگان محترم ملت به دولت نیزستودنی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ابوطالبی ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۴
انشائ ا.. هر چه زودتر برجام در مجلس رد بشه . برجام سند ذلت و تحقیر ملت ایران پس از چند دهه مقاومت ، که توسط اصلاح طلبان ساده لوح بر ملت ایران تحمیل میشود . امیدوارم مجلس محترم با مسئولیت پذیری و شجاعت ، جلوی سیطره مجدد استکبار را بر ملت مظلوم ایران بگیرد.
آخرین اخبار