استقلال با بازوبند مشکی/تدارک بزرگداشت هادی درباشگاه استقلال

آبی‌پوشان پایتخت با حضور درمراسم کاپیتان فقید پرسپولیس و برنامه های آینده در نظر دارند برای مرحوم نوروزی سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،در مراسم ترحیم امروز هادی نوروزی بخشی از مجموعه باشگاه استقلال به نیابت از خانواده بزرگ استقلال شرکت داشتند. مراسم درگذشت مرحوم نوروزی با حضور جمعی از اهالی ورزش پیشکسوتان و هواداران فوتبال در مسجد امیرالمومنین برگزار شد که در این مراسم بهرام افشارزاده ، جویباری،پروزی مظلومی، پندار توفیقیف مجید صالح، حسین ترابپور، محمد نوازی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، حنیف عمران زاده به همراه چند تن دیگر از بازیکنان استقلال دراین مراسم به نیابت از خانواده بزرگ استقلال حاضر بودند.

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها درنظر دارند دربازی مقال پدیده در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر به خاطر مرحوم نوروزی بازوبند مشکی بر دستان خود ببندند تا از این رو از کاپیتان فقید پرسپولیس یادی کرده باشند.همچنین گفته می‌شود آبی‌پوشان دربازی دربی ک هفته یازدهم لیگ برتر صورت می‌گیرد برنامه ویژه‌ای را برای زنده‌نگه‌داشتن یاد مرحوم هادی نوروزی در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار