آیت الله جنتی :در برجام امیدوارم آنچه به سود نظام و ملت است انجام شود

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی گفت : نسبت به این موضوع اطلاعات جامع ندارم ولی امیدوارم آنچه به سود نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت است، انجام شود.

آیت الله جنتی :در برجام امیدوارم آنچه به سود نظام و ملت است انجام شودبه گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران جوان  آیت الله احمد جنتی دوشنبه شب در جمع مردم اصفهان در حسینیه بنی فاطمیه این شهر با بیان اینکه دشمن با تمام توان برای سرکوب و براندازی انقلاب تلاش می کند، افزود: ولی چراغ و خورشید انقلاب روشن است و نقشه آنها با تدابیر رهبر معظم انقلاب خنثی می شود.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش بیگانگان برای نفوذ در مراکز تصمیم گیر کشور، گفت: آنها می خواهند در مراکز فرهنگی ما نفوذ و فرهنگ اسلامی ما را با فرهنگ غربی عوض کنند.

آیت الله جنتی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، رای مردم را حق الناس دانستند، تصریح کرد: معظم له تصمیمات شورای نگهبان را نیز حق الناس دانستند.

وی با بیان اینکه این شورا به حرف کسی گوش نمی کند و برای تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات آتی، به قانون عمل خواهد کرد تصریح کرد : شورای نگهبان اجازه نخواهد داد عده ای که به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی، خط امام و ولایت فقیه اعتقاد قلبی ندارند وارد مجلس شورای اسلامی شوند و پست های مهم نهادهای تصمیم گیر کشور را در اختیار گیرند.

منبع : ایرنا


انتهای پیام/
برچسب ها: برجام ، سود ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار