اهواز؛

بازدید هیأت سرمایه گذار فرانسوی از منطقه ویژه اقتصادی

مهندس گرایلو در خصوص مزیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل کانتینری با هیات فرانسوی گفتگو کرده و ابعاد مختلف سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار داشت: در بازدید  گروه سرمایه گذار فرانسوی از مجتمع بندری و بررسی فعالیت های جاری در بخش های عملیاتی و طی نشست مشترکی با رؤسای ادارات امور بندری و بازرگانی و سرمایه گذاری، در خصوص مزیت ها، توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل کانتینری گفتگو شد.
مهندس گرایلو افزود: این هیأت سرمایه گذاری در ادامه بازدید خود، با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان دیدار کرد و ضمن اشاره به مزیت های کم نظیر این مجتمع بزرگ بندری، در خصوص بهره گیری از فرصت ها و مزیت های سرمایه گذاری در زمینه های مساعد فعالیت، گفتگو کرد.

معاون دریایی و بندری با اشاره به پیشگامی این مجتمع بزرگ بندری در جلب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی بیان کرد: مجموعه پروژه های بزرگ سرمایه گذاری انجام شده در بخش های ترانزیت مواد نفتی و تصفیه روغن و شکر خام از مصادیق بارز این سرمایه گذاری ها به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به فاز های بعدی توسعه این مجتمع بندری از جمله اراضی600 هکتاری، افزود: با جذب مشارکت بخش خصوصی داخلی و خارجی، این مجتمع بندری توان آن را دارد که به بزرگترین کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی کشور مبدل شود.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.