اهواز؛

مشکلات شهرداری اندیمشک زیر ذره بین رییس کل دادگستری خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان و هیئت همراه وی در سفر یک روزه به اندیمشک، از دادگستری استان بازدید و در نشست با قضات و کارکنان دادگستری و اعضای شورای حل اختلاف، مشکلات آنان را بررسی کردند

به گزارش خبرنگار مشکلات شهرداری اندیمشک زیر ذره بین رییس کل دادگستری خوزستانگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فرهاد افشار نیا بر ضرورت تعامل، همفکری و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای همدلی و هم زبانی بیشتر برای حل مشکلات تاکید کرد و از مسئولان خواست در رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

فرماندار اندیمشک اظهار داشت: تعامل مجموعه دستگاه قضایی در اندیمشک با اعضای شورای تامین و مسوولان موجب ثبات امنیت در این شهرستان شده است.

حمیدرضا گودرزی به بدهی مالی شهرداری اندیمشک که مربوط به سال های گذشته است اشاره و بیان کرد: مصالحه غیر قانونی در سال های قبل شهرداری این شهرستان را زمین گیر کرده و خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه نموده است.

سید سام حسینی، رییس شورای اسلامی اندیمشک با بیان اینکه زمین های مصالحه شده موجب سرگردانی شهروندان شده خاطرنشان کرد: انتظار داریم کمیسیون ماده 5 تشکیل و به دغدغه مردم و مشکلات موجود خاتمه دهد.

وی همچنین به طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها به دلیل کمبود شعب در اندیمشک اشاره کرد  خواستار افزایش تعداد شعب دادگاه کیفری و حقوقی در این شهرستان شد.

محمدرضا پاپی، شهردار اندیمشک از سازمان تامین اجتماعی به خاطر مسدود کردن حساب های بانکی شهرداری اندیمشک انتقاد کرد و گفت: این اقدام موجب اختلال در روند کاری شهرداری شده است.

وی افزود: 6 هزار و 500 قطعه زمین با کاربری های مغایر در این شهر واگذار شده که این اقدام موجب سرگردانی حدود 60 هزار خانوار شده اند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: خوزستان ، بررسی ، مشهد ، شه ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.