معینی:

بازگشت قلعه نویی و رفتن مظلومی شایعه است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آبی پوشان هم اکنون در صدر جدول قرار دارند و مطالبی که در مورد رفتن پرویز مظلومی ( سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران )و بازگشت امیر قلعه نویی ( سرمربی سابق تیم استقلال تهران ) گفته می شود ، فقط شایعه است.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛مسعود معینی افزود: تیم فوتبال استقلال هم اکنون در صدر جدول قرار دارد و مسایلی که درباره برکناری سرپرست باشگاه و سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال مطرح می شود، فقط شایعه است. البته جریاناتی درباره ریوالدو بازیکن قبلی استقلال پیش آمده که باعث ایجاد حواشی شده است . این مسئله باید ریشه یابی شود تا مشخص شود چه کسانی در مبلغ قرارداد ریوالدو سهیم بوده اند.
معینی درباره وضعیت بازیکنان خارجی حاضر در تیم فوتبال استقلال گفت : متاسفانه استقلال از بازیکنان خارجی خود خیلی آسیب دید. مثلا ریوالدو مبلغ بالایی از استقلال دریافت کرد ولی بدون اینکه تاثیر گذار باشد و با به جا گذاشتن حاشیه های زیادی باشگاه را ترک کرد.
وی در مورد جاسم کرار و پروپجیچ نیز افزود: زمانی که پروپجیچ می خواست به ترکیب استقلال اضافه شود، من سی دی ( CD ) بازی های این بازیکن را دیدم اما همان موقع هم متذکر شدم که لازم است حتما بازی های وی نیز رویت شود، سپس درباره حضور وی در ترکیب تیم تصمیم گیری شود. هم اکنون نیز همه ما بازی این بازیکن را در مسابقات استقلال دیدیم و بعید می دانم که بتواند برای استقلال کاری انجام دهد. 
معینی خاطرنشان کرد : جاسم کرار نیز هم در فصل گذشته و این فصل فوتبال برای استقلال حاشیه ساز بوده است و در 8 دیدار استقلال فقط 80 دقیقه برای استقلال بازی کرده است که امیدوارم اثر بخشی این بازیکنان نسبت به حواشی آنان بیشتر شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اهمیت بها دادن به جوانان افزود :استقلال با این پتانسیل زیادی که دارد می تواند به جای بها دادن به بازیکنان خارجی که کمکی به استقلال نمی کنند برای بازیکنان امید خود سرمایه گذاری کند. بیشتر بازیکنان داخلی استقلال همچنان از باشگاه طلب دارند و اگر باشگاه استقلال تکیه خود را بر جوان ها و امیدهایش می گذاشت، هیچوقت نگران بازگشت بازیکنان خارجی به ایران نبود.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار