اتحاد نامقدس ایران، روسیه، عراق و سوریه!

نامزد جمهوری‌خواه آمریکایی ضمن اعلام مخالفت با دونالد ترامپ مدعی شد که ایران، روسیه، عراق و سوریه یک اتحاد نامقدس تشکیل داده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلی فیورینا، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جدیدترین اظهارات توهین آمیز خود مدعی شد ایران، روسیه، سوریه و عراق یک اتحاد شوم و نامقدس در منطقه تشکیل داده‌اند.
 
 
فیورینا روز جمعه در مصاحبه با برنامه رادیویی "امروز نیوهمپشایر" بیان کرد که با اظهارات ترامپ درباره اینکه آمریکا اجازه دهد روس‌ها در سوریه "شرّ داعش را کم کنند"، مخالف است و اتحاد ایران، روسیه، عراق و سوریه نامبارک است.
 
 
در عین حال، فیورینا موافقت خود را با این بخش از صحبت‌های دونالد ترامپ، دیگر نامزد جمهوری‌خواه، که "پوتین رهبری قوی‌تر از اوباما است" را اعلام کرد ولی مدعی شد که اجازه دادن به روسیه برای ازبین بردن داعش، وضعیت خطرناک بوجود آمده توسط اتحاد کشورهای ذکر شده را بیشتر می‌کند.
 
 
این مدیر سابق شرکت اچ‌پی گفت: "مشخصا پوتین از اوباما قوی‌تر است. بااین حال با دونالد ترامپ مخالف هستم زمانی که گفت "بگذارید روسیه داخل سوریه شود و داعش را نابود کند!" اتحادی که روسیه، ایران، سوریه و عراق تشکیل داده‌اند خطرناک و نامقدس است."
 
 
فیورینا مدعی شد که دخالت روزافزون روسیه در سوریه، بخشی از نقشه ایران برای تبدیل شدن به یک قدرت برتر در منطقه است! و گفت: "سفر ژنرال سلیمانی به مسکو برای اینکه به روس‌ها بگوید به سوریه بیایید، یک موقعیت بسیار خطرناک است. این مسئله دقیقا به تبدیل شدن ایران به یک قدرت برتر منطقه‌ای با اتحاد روسیه ربط دارد."
 
 
وی همچنین افزود که روسیه درپی گسترش نفوذ خود در خاورمیانه و کشورهای عضو ناتو بوده است: "روس‌ها این آروز را از مدت‌ها قبل تحت رهبری پوتین داشته‌اند. او (پوتین) در حال افزایش نفوذ خود در ناتو است. ناتو در حال فروپاشی است زیرا ما رهبری خود را نشان نمی‌دهیم و خاورمیانه نیز در حال تبدیل شدن به یک منطقه بسیار بسیار خطرناک است."

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار