اگر نهیب امام خامنه‌ای نبود امروز پیکر عزیزانمان را نداشتیم

سردار محمد رضا نقدی تصریح کرد که اگر نهیب امام خامنه‌ای نبود امروز پیکر عزیزانمان را نداشتیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تشییع شهدای حج گفت: به حمدلله پیکر پاک بعضی از حاجیان جان‌باخته کشورمان به ایران اسلامی برگشت و ما این را مدیون صلابت و اقتدار رهبری بزرگوارمان هستیم.

سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» به کندی روند پیگیری فاجعه منا اشاره کرده و تصریح کرد: کار به جایی رسیده بود که رژیم منحوس آل سعود حتی بعد از ایجاد چنین فاجعه بزرگی باز هم حاضر نشد پیکر پاک جان باختگان ما را برگرداند و اگر امروز پیکر این عزیزان را در بین خودمان داریم، مدیون نهیب مقتدرانه رهبر انقلاب هستیم و ملت ما همیشه قدر شناس این رهبری شجاع و مقتدر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: از آنجایی سعودی ها به بهانه عدم شناسایی اجساد، پیکیر تعدادی از جان‌باختگان را به دیگر کشورها تحویل نمی‌دهند بسیج جامعه پزشکی کشور آمادگی کامل جهت اعزام تیم های خبره و تخصصی ژنتیک به عربستان را دارد و تمام پیکرها را از طریق آزمایش DNA با هر ملیتی شناسایی کنند.

لازم به ذکر است که متخصصین بسیجی پیکرهای شهدای گمنام دفاع مقدس و همچنین پیکیرهای شهدای غواص که اخیرا به میهن بازگشتند را از همین طریق شناسایی کرده و بسیاری از خانواده های شهدا را از چشم انتظاری خارج کردند.

منبع:ابنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.