قزوین؛

لباس مقدس روحانیت بر تن هشت طلبه تاکستانی

در مراسمی هشت طلبه حوزه علمیه تاکستان به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دراین مراسم که امروز درسالن اجتماعات مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان برگزار شد، ضمن تبریک به طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان به خاطر ملبس شدن به لباس مقدس روحانیت افزود: شما طلاب حوزه علمیه این شهرستان باید تلاش کنید که دروس حوزوی را خوب خوانده و مانند شهید مطهری ها، علامه جعفری و دیگر بزرگان وعلما باشید و به  نصایح اساتید خود خوب گوش نمایید.

آیت الله علی اسلامی عنوان کرد: آن چیزی که امروز برای شما طلاب جوان اهمیت دارد، این است که بتوانید ارتباط خود را با مردم وجوانان بیشتر نموده و بتوانید به خوبی به شبهات ومسائل دینی مردم پاسخگو باشید.

وی عنوان داشت: علوم دینی سر آمد همه علوم است و کسی که عالم دینی باشد در مسایل تهذیبی کوشا وفعال می شود.

آیت الله اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه علما ومراجع به خصوص مرحوم موسوی شالی امام جمعه فقید تاکستان گفت: مرحوم موسوی شالی در احیا مدرسه علمیه در این شهر بسیار تاثیر گزار بود و شما طلاب باید با این امکانات بتوانید یک طلبه موفق در این شهر باشید.

در این مراسم حجت الاسلام حسینی نماینده مردم قزوین وآبیک در مجلس شورای اسلامی، دادستان و رئیس دادگاه انقلاب شهرستان تاکستان وجمعی از مسئولین این شهر حضور داشتند.

یادآور می شود؛ در پایان این مراسم  8 نفر از طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.