احمدوند: تیم ملی ملک شخصی کسی نیست /درگذشت نوروزی شوک عظیمی بود

سرمربی تیم ملی تنیس گفت: هر بازیکنی که در شرایط مطلوبی باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

احمدوند: تیم ملی ملک شخصی کسی نیست /درگذشت نوروزی شوک عظیمی بود
سعید احمدوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شروع تمرینات  تیم ملی برای حضور در رقابت‌های دیویس‌ کاپ بیان کرد: خوشبختانه توانستیم امتیاز میزبانی دیویس کاپ را کسب کنیم اما با توجه به تعویق پنج ماهه این رقابت‌ها تمرینات خود را با کمی تاخیر در آبان استارت می‌زنیم و باید خود را برای رقابتی مهم آماده کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایم را برای این چند ماه به فدراسیون ارائه کردم اردوها و مسابقاتی را تا مسابقات دیویس کاپ تدارک دیده‌ایم که با تغییرات اندکی برای این مسابقات آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی درباره دعوت بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی ابراز کرد: برخی تنیسورها مانند خالدان و شاهقلی در صورتی که از نظر جسمانی و بدنی در شرایط ایده‌ال باشند به طور قطع در تیم ملی حضور خواهند داشت و دیگر تنیس‌بازان نیز در یک رقابت انتخابی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی افزود: تیم ملی متعلق به هیچ شخص خاصی نیست و هر فردی که آمادگی حضور در تیم را داشته باشد با نظر کادر فنی به ما اضافه خواهند شد.

احمدوند درباره حضور معدنچی و شکوهی در جمع ملی‌پوشان تصریح کرد: هر تنیسوری که می‌خواهد بدون سابقه انتخابی در تیم ملی حضور یابد باید سطح بالاتری از دیگر تنیس‌بازان داشته باشد این دو تنیسور جزؤ برترین‌های ایران‌اند اما در مقایسه با حسین‌زاده سطح بالاتری ندارند.

وی در مورد رقابت‌های زیر 18 ساله‌ها در اصفهان گفت: در این دوره حضور جوان‌های با انگیزه‌ای را شاهد بودیم که زیاد برای من تعجب برانگیز نبود این تنیسورها دست‌پروده کادر فنی قوی است و در آینده پیشرفت زیادی در تنیس ایران خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از کودکی عاشق تیم پرسپولیس بودم و این حادثه شک عظیمی به جامعه ورزش وارد کرد.

ای کاش مسئولان وزارت ورزش فکر ی به حال قهرمانان کنند این بازیکنان فشارهای زیادی را تحمل می‌کنند و باید برای آنها شرایط آرام‌تری را فراهم کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروزی ، احمدوند ، اردوها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار