قزوین؛

صبحگاه مشترک نیروهای مصلح استان

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان صبح امروز در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ استاندار قزوین در این مراسم گفت: با وجود کینه توزی دشمنان و بدخواهان ملت، کشور ما در دنیا از شرایط خوب امنیتی برخوردار است.

مرتضی روزبه مساله امنیت را موضوعی بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: به اعتراف دوست و دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش انکار ناپذیر و تعیین کننده ای در تامین امنیت منطقه دارد و این به برکت خون شهدا و جانبازی ایثارگران می باشد.

وی اظهارکرد: اگرچه برخی شرارت ها و حرکت های توطئه آمیز از سوی ضد انقلاب با پشتیبانی عوامل خارجی در برخی از مناطق مرزی به خصوص مرزهای شرقی بوقوع می پیوندد، اما بیشتر نقاط کشور ما از امنیت خوب و قابل قبولی برخوردار می باشد.

روزبه، امنیت در حوزه اخلاقی را بسیار با اهمیت دانست و ادامه داد: سال گذشته انتظار ما در کاهش جرایم عمومی در این استان آمار 50 درصدی بود و اگرچه این میزان در سال جاری به 20 تا 30 درصد کاهش یافت اما بر این باوریم که با ظرفیت های موجود می توان به این خواسته رسید.

استاندار قزوین اضافه کرد: مولفه امنیت را نمی توان در حوزه کاری یک دستگاه یا یک نهاد جست و جو کرد، زیرا لازمه آن تعامل و ارتباط وسیع و فهم مشترک از امنیت در بین تمامی دستگاههایی است که در این حوزه سهیم می باشد.

روزبه ادامه داد: دشمنان همواره اصرار دارند حوزه های مختلف و از جمله بخش فرهنگ را نامطلوب نشان دهند، لذا باید با کارهای فرهنگی روز به روز این بخش را اصلاح و به کسانی که با جهل و نادانی بر کارهای ناصواب خود اصرار دارند، فرصت عرضه اندام ندهیم.

وی یادآور شد: استان قزوین با داشتن ظرفیت های فرهنگی و دینی خود می تواند به راحتی در حوزه امنیت اخلاقی گام های خوب و اساسی بردارد.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: حفظ اقتدار و ارتباط با مردم برای پلیس بسیار مهم است و در این راه نیازمند مشارکت عمومی و جدی مردم هستیم.

سردار مهدی محمودی افزود: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای ایجاد تعامل با اقشار مختلف جامعه و ارایه گزارش عملکرد این نیرو است چرا که مسوولیت در نیروی انتظامی یک امانت است و در این راه جلب اعتماد مردم ارزشمندترین موضوع برای ما می باشد.

این مسوول انتظامی ادامه داد: خوشبختانه نیروی انتظامی استان قزوین طی یک سال گذشته عملکرد خوبی در حوزه کاهش سرقت، کشفیات مواد مخدر، کاهش سوانح رانندگی و تلفات آن و به خصوص در حوزه ماموریت های پلیس های تخصصی دارد.

در پایان این مراسم از خانواده معزز شهدا، بازنشستگان، کارکنان و سربازان ساعی ناجا با ارایه لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: صبحگاه ، مشترک ، نیرو ، مسلح ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.