استاندار کردستان؛

کردستان نماد وحدت در کشور و منطقه است

این استان نماد وحدت در کشور و منطقه است و بسیاری اوقات روحانیت اهل سنت علیرغم داشتن مشکلات فراوان صادق و پرتلاش هستند و برای ارتقای ارزش های آیینی و اسلامی همت فراوان می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، عبدالمحمد زاهدی در استان کردستان علیرغم وجود مشکلات مالی فراوان و علیرغم اینکه متاسفانه در آمد سرانه در کردستان از نصف میانگین کشور پایین‌تر است کارهای فرهنگی هیچگاه متوقف نشده و مردم کردستان نگاه ویژه ای به امورات فرهنگی دارند.

 وی افزود: همه مسئولین بخش های مختلف نظام باید دست به دست هم بدهیم و منزلت و شان ارزش ها و آداب مردم را حفظ کنیم و هدف همه ما رضایت مردم باشد.

استاندار کردستان با اشاره به همزیستی و اتحاد شیعه و سنی در کردستان در طول قرنها و سالیان متمادی، تصریح کرد: اهل سنت کردستان علاقه و ارادت زیادی به اهل بیت دارند و شاعران و ادیبان کرد آثار فاخری در مدح و ستایش اهل بیت دارند.

زاهدی خاطر نشان کرد: استان کردستان نماد وحدت در کشور و در منطقه است و بسیاری اوقات روحانیت اهل سنت علیرغم داشتن مشکلات فراوان صادق و پرتلاش هستند و برای ارتقای ارزش های آیینی و اسلامی همت فراوان می کنند.
 
پایان پیام/ز
برچسب ها: وحدت ، روحانیت ، شیعه ، سنی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.