هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان؛

تیم‌ها به دنبال صدرجدول

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانان جمعه 10مهر با 4دیدار برگزار می‌شود

.به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با 4دیدار برگزار می‌شود.

در هفته پنجم تیم شهرداری سیرجان میهمان تیم همیاری آذربایجان غربی است.

تیم شهرداری سیرجان 9امتیازی و در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته است و از طرفی تیم همیاری آذربایجان غربی 6امتیاز است. شاگردان طیبه گلابی در حالی به مصاف تیم همیاری آذربایجان غربی می‌رود که هفته چهارم موفق شدند با چهار گل از سد تیم ملوان عبور کنند.

از طرفی تیم همیاری آذربایجان غربی که با سرمربیگری و سرپرستی افسانه هاشمی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند با یک هفته استراحت میزبان شهرداری سیرجان است.

در دیگربازی این هفته شهرداری بم میزبان شهرداری ازنا است تیم شهرداری بم قهرمان دوره قبل رقابت‌های لیگ را خوب شروع نکرد اما با برد شیرین پرگلی که در هفته چهارم مقابل تیم پالایش گاز ایلام بدست آوردند به رقابت‌ها برگشتند و از این رو باید منتظر رقابتی پرقدرت از شاگردان مرضیه جعفری مقابل تیم ازنا بود.

تیم ازنای لرستان حریف شهرداری بم در هفته پنجم با نخستین مساوی در هفته چهارم اولین امتیازش را در لیگ برتر کسب کرده است.

شاگردان سمیه پولادوند رقابت منطقی را در این هفته پیش رو دارند.

دو تیم ملوان و آینده سازان در این هفته مصاف هم می‌روند. دو تیم در شاریطی متفاوت با یکدیگر روبرو می‌شوند که شاگردان ایراندوست به جبران باخت هفته چهارم بازیکنان و تیم آینده سازان با روحیه ای مضاعف از پیروزی هفته گذشته بدنبال کسب امتیاز و تکرار پیروزی ها خود در این هفته هستند.

در آخرین دیدار این هفته شهرداری سنندج میزبان تیم پالایش گاز ایلام است هر دو تیم هفته‌ی چهارم رقابت‌ها مقابل حریفان خود مغلوب شده‌اند و به جبران نتیجه و کسب پیروزی به مصاف هم می‌روند.

گفتنی است بازی ها بصورت همزمان در ساعت 10صبح جمعه 10مهرماه آغاز می‌شود./ م ه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار